Light Pink Pointer

31 Aralık 2020 Perşembe

Yeni Yıla Özel Blog Tanıtımları | 2021 Lütfen Hoş Gel!

Hepinize selamlar! Bugün yeni yıla özel bazı blogları sizlere tanıtacağım. Birçoğunu tanıyor olabilirsiniz ama birçoğu daha yeni olan ya da tanınmayı bekleyen bloglar. O zaman gelin sizlerle birlikte blogger âlemine bir giriş yapalım!

Tanınması gereken bloglar

1- Ruh Mırıltısı (Ruh Mırıltısı yazısının üstüne tıklayarak bloğa ulaşabilirsiniz)

Kendisi 9 yıllık çok yakın bir arkadaşım. Bloğa yeni başladı ve her şeyle alakalı yazı yayımlıyor, yayımlayacak. Yeni başlamasına rağmen dil kullanımını çok takdir ettiğim bir blog. Ruhunuzun mırıltısını dinleyecek, huzur bulacaksınız bu blogda! Yaşamayı seveceksiniz…

2-Beş Senede Devriâlem (Beş Senede Devriâlem yazısının üstüne tıklayarak bloğa ulaşabilirsiniz)

Kendisi kitap incelemeleri yayımlayan bir blogger. Kaçırmayın derim!

3-Kanatlarım Varmış Meğer Benim (Kanatlarım Varmış Meğer Benim yazısına tıklayarak bloğa ulaşabilirsiniz)

Kendisi de kitap incelemeleri yapıyor ama sadece kitap incelemeleri yapmıyor aynı zamanda sohbet niteliğinde hoş yazılar yayımlıyor. Keşfedilmeli!

4-Turuncu Günlük (Turuncu Günlük yazısının üstüne tıklayarak bloğa ulaşabilirsiniz)

Kendisinin bloğunun temasına ba-yıl-dım! O kadar şirin ve kendine çekici ki… Yazıları sohbet niteliğinde olan bir blogger arkadaşımız daha. Kesinlikle keşfedilmeli!

En çok okuduğum bloglar

1-Sade ve Derin (Sade ve Derin yazısının üstüne tıklayarak bloğa ulaşabilirsiniz)

Birçoğumuzun deeptone ismi ile tanıdığı oldukça komik, şirin, kitaplarla ve filmlerle bezenmiş bir blog. Sohbet havasıyla yazdığı yazılardan samimiyet akıyor.

2-Gonca’nın Dünyasından (Gonca’nın Dünyasından yazısının üstüne tıklayarak bloğa ulaşabilirsiniz)

Kitap ve film yorumlarıyla bezenmiş kaliteli bloglardan. Gonca’nın bloğuna girdiğinizde çıkabileceğinizi düşünmüyorum! İçinizi ısıtacak bir blog.

3-Mor Düşler Kitaplığı (Mor Düşler Kitaplığı yazısının üstüne tıklayarak bloğa ulaşabilirsiniz)

Kitap ve film incelemeleri yapan bir başka kalite kokan blog. Daha çok Kore dizileriyle tanıdığım oldukça tatlı bir blog. Gonca’yla da kardeşler diye biliyorum (umarım yanlış bilmiyorumdur). Bilmeyenleriniz hemen koşun bu şirin bloğa!

4-ŞemsiyeninAltındaki Kız (Şemsiyenin Altındaki Kız yazısının üstüne tıklayarak bloğa gidebilirsiniz)

Kendisini Japonca öğrendiğini yazdığı yazısından itibaren takip ediyorum. Bolca Kore dizisi, film ve kitap yorumu bulunuyor. Anime incelemelerini de unutmamak gerek. Renkli mi renkli hoş bir blog.

 5-Kağıttan Dünyam (Kağıttan Dünyam yazısının üstüne tıklayarak bloğa ulaşabilirsiniz)

Kaliteli kitap ve film incelemeleriyle dikkat çeken bir blog. Şarkı önerilerinin ve arada sohbet havasındaki yazılarının da güzelliğini atlamamak gerek tabii. Pek şirin bir blogger kendileri bilmeyen varsa koşsun hemen bloğuna! 


Bu şekilde sizinle 9 tane blog paylaşmış oldum. Umarım paylaştığım blogları seversiniz ki sevilmeyecek gibi değiller. Bu yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ediyor, sevgilerimi gönderiyorum! Yeni yılınız da kutlu mu kutlu olsun, umarım 2020’ yi özletecek bir yıl olmaz.

 


16 yorum:

  1. heeeey valla tanıttıkların hep şekerlik yaaa senin gibi yaniii :) o fotiyi sen çektin de mi yani o ne şirinlik öyleee :) sana da iyi yıllar ay bikaç gün ders çalışmazsın artık dinlen ayolcum :) kitap yazılarına gelirim yineee, bu geçen çok neşeli olsuuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben çektim bizim yaramaz o. Öyle şirin durduğuna bakma içinde bir canavar yatıyor. :D
      Tatilken biraz gevşemek herkesin hakkı malum hayatın yoğunluğu derken zaman akıp gidiyor. Senin de gecen neşeli olsun yeni yılın kutlu olsun sağlıklı bir yıl olsun! :)) <3

      Sil
  2. Çok teşekkür ederim hepimizin yeni yılı sağlıkla ve huzurla geçer inşallah. Çokça sevgiler! :)) <3

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel 3 blog daha keşfettim sayende. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim, yeni yılınız kutlu olsun. :)

      Sil
  4. Teşekkürler...Hoş bir sürpriz oldu :) Değerlendireceğim bu yazıyı. Mutlu yıllar ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu yıllar size de. Sağlıklı,huzurlu ve bol kitaplı geçsin! :)) <3

      Sil
  5. Keyifli bir yıl olsun senin için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hepimiz için öyle olsun. :))

      Sil
  6. Sevgili Eylül. Öyle mutlu ettin ki beni.. Böyle düşünmene çok sevindim. Tüm samimiyetimle çok teşekkür ederim. :) Sağlık ve mutluluk dolu bir yıl diliyorum sana. Tüm güzel dileklerin gerçekleşsin! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim asıl. Umuyorum hepimizin yeni yılı huzurla ve sağlıkla geçer! ^^ <3

      Sil
  7. Yaa, ne güzel bir sürpriz oldu bu Eylül! :))
    Yazdıkların beni nasıl mutlu etti, anlatamam.. Çok teşekkür ederim.♥♥
    Ve evet Gonca kardeşim. :))
    Yeni yıl sana en çok sağlık, mutluluk ve bolca güzellik getirsin canım benim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim. Hepimize sağlıkla, mutlulukla ve güzellikle gelsin 2021. Koskocaman sevgiler! :)) 💛💕

      Sil
  8. sen bir bebeksin!<3 kucak dolusu öpücük gönderiyorum sana^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benden de kucak dolusu kocaman sevgiler! :)) <3 <3 <3

      Sil
  9. Thanks you! Released post very spectacular!
    Teşekkürler! Oldukça harika görünüyor. Çok güzel yazı olmuş. Tek kelimeyle harika! Ne desem bilemedim. Yapay Zeka Mühendisliği adı altında ilk ve tek yapay zeka platformuyuz. Vay canına. Oldukça iyi.
    Türkiye Yapay Zeka
    Best Regards!

    YanıtlaSil