Light Pink Pointer

27 Aralık 2020 Pazar

ÇEKİLİŞ SONUCU

Hepinize selamlar. Beklenen gün geldi çattı. Bugün aramızdan bir kişi 100. Yayın özel yaptığım çekilişle “Otostopçunun Galaksi Rehberi 5 Cilt Bir Arada” isimli kitabın sahibi olacak. Bakalım kazanan kimmiş? Bu arada belirtmeden geçemeyeceğim iki arkadaşımızı çekilişin şartlarından biri olan “Bloğumu takip et” şartını yerine getirmediklerinden dolayı yazamadım maalesef. Yazmayı çok isterdim ama diğer arkadaşlarımıza haksızlık olacağından yazmadım. Umarım beni anlayışla karşılarlar. 



 


Evet. Kazanan arkadaşımız Beş Senede Devriâlem! Kendisini çok tebrik ediyorum ve şimdiden iyi okumalar diliyorum. Kendisi ile email yoluyla bağlantı kuracağım ve kitabını teslim edeceğim.

Yedekte olan arkadaşımız ise Sessiz Gemi. Eğer Beş Senede Devriâlem isimli arkadaşımız 48 saat içerisinde emailime dönüş gerçekleştirmezse kitabın sahibi Sessiz Gemi olacak.

Hepinize katıldığınız için çok teşekkür ediyorum. Sizden çok ben heyecanla bekledim sonuçlanmasını. Çekilişten hoşnut kaldığınızı umuyorum. Bu kitap size yeni yıl hediyesi olmuş olsun benim bloğumdan. :))

Tekrardan teşekkür ediyorum. Sevgiyle kalın!

5 yorum:

  1. Videoyu izlediğim halde inanması güç :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanın efendim inanın. Tebrik ediyorum tekrardan. ^^

      Sil
    2. Size ve arkadaşlara iyi dilekleri için çok teşekkür ediyorum <3 Keyifle okuyacağım inşallah ^^

      Sil
  2. Kazanan arkadaşa keyifli okumalar diliyorum...

    YanıtlaSil
  3. hahah yedek çıkacağımı bile düşünmemiştim bunu görmek bile sevindirici oldu benim için çünkü pek şanslı değilimdir yanlış mı görüyorum diye birkaç kez baktım hatta :D beş senede devrialeme iyi okumalar dilerim bu aradaaa :)

    YanıtlaSil