Light Pink Pointer

13 Aralık 2020 Pazar

100. YAYIN ÖZEL ÇEKİLİŞ | OTOSTOPÇUNUN GALAKSİ REHBERİ 5 CİLT BİR ARADA

Hepinize selamlar! Bugün sizlere 100. yayın özel bir çekiliş yapmak istedim. Bloğumu ilk açtığım andan bugüne dek gerek yazım dilim olsun gerek okuduğum kitaplar olsun kendimi her anlamda geliştirdiğime inanıyorum. Umarım bunu sizlere olabilecek en iyi şekilde yansıtmışımdır. Bu yeni yılda 2. Yılına girecek olan bloğumu her açıdan destekleyen herkese çok teşekkür ederim. Blog açmam için beni yüreklendiren teyzeme, küçük yaştan itibaren bana kitap sevgisini aşılayan ilkokul öğretmenime ve kitap konusunda beni asla sınırlamayan aileme çok çok çok teşekkürler.

Bu çekilişte “OTOSTOPÇUNUN GALAKSİ REHBERİ 5 CİLT BİR ARADA-CİLTLİ” isimli kitabı aranızdan bloğumu okuyan bir şanslı kişiye hediye edeceğim.

Çekilişin şartları

1-Bloğumu takip etmek.

2-Bu gönderinin altına “katıldım” yazmak.

3- “Katıldım” yazısıyla beraber emailinizi yazmak (eğer yorumlar kısmında emailinizin görünmesini istemiyorsanız bloğumun en alt kısmında iletişim bölümü var oraya emailinizi yazabilirsiniz.) .

4-Blog yazıyorsanız çekilişten diğer arkadaşlarımızın da haberi olması adına yayımlayacağınız bir yazınızda ufak da olsa çekilişten bahsederek ve bu gönderinin linkini paylaşarak bu güzel çekilişten başkalarının da haberdar olmasını sağlayabilirsiniz. (bloğunuz yoksa problem değil)

Çekiliş 2 hafta sürecek. Araya hile karıştı düşüncesi meydana gelmesin diye çektiğim kağıdın videosunu da paylaşacağım.

Çekilişi kazanan kişi eğer evinin adresini vermek istemezse yaşadığı şehrin PTT şubesini yazabilir ve oradan kitabını teslim alabilir. Kazanan kişi 48 saat içerisinde dönüş yapmazsa yedekte olan kişiye kitap teslim edilecektir.

Hepinize iyi şanslar diliyorum ve katılanlara şimdiden çok teşekkür ediyorum! Kendinize çok iyi bakın, sağlıcakla kalın…

Herhangi bir sorunuz varsa yorumlarda sorabilirsiniz. Ya da iletişim bölümünden benimle iletişime geçebilirsiniz.

 

38 yorum:

  1. Katıldım.
    nilaydeniz.nd@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. Oyyyy bu kaçmaz! Katıldım.
    Mailim : kitapokuyorum.g@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. katıldım
    cetinkayasemin95@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi bloğuma beklerim. Umarım bloğumu seversiniz.

      https://yusufakmann.blogspot.com/

      Sil
  4. Çok teşekkür ediyorum. Hepimizin nice yazıları olsun inşallah! :))

    YanıtlaSil
  5. 100.yayınını tebrik ederim, okumayı çok istediğim bir kitaptı, herkese bol şans :)

    katıldım
    bangho9091@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum hepimizin nice 100. yayınları olsun. :)

      Sil
  6. Merhaba hocam. Bloğunuz. Çok güzel bende sizi bloğuma beklerim. Umarım bloğumu seversiniz.

    https://yusufakmann.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. heeey çekilişlere katılmıyom beeeen ama destekleriim. bu çekilişini duyurcam hem de ayrı bir yazıyla çünkü hediyen çok iyimiş. çok güzel bi kitap oooo hem de beş cilt ha süpersin beee :) ben bu beş cildin korsanını alıp okudum daha yeni :) çok iyi kitap tabii. bu hafta duyurcam, perşembe günüü :) bi dee bugünlerde hero mask a başlıycam işallah :) blogun çok güxzel senin, okuduğun kitapları da seviyom biliyoon :) teyzene, öğretmenine tebrikleer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim deep. Kitap hakkındaki düşüncelerini duymayı da çok isterim. Kendime de aldım almışken :D. Hero Mask sevdiğim bir anime oldu umarım sen de severek izlersin. Kucak dolusu sevgiler! :)) <3

      Sil
  8. yaa hiç şansım yok böyle şeylerde ama kitaplar çok güzeel ben de katılmak isterim o yüzden :) mail adresim kavanozdakibeyin07@gmail.com
    son günlerde yazı yazamıyorum ama yazdığım zaman bahsediciğim etkinliğinden :)
    ailenin ve öğretmeninin seni okumaya teşvik etmiş olması da çok çok güzel bir şey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum bu güzel yorumunuz için. Belli olmaz belki de size çıkar kim bilir. Açlık Oyunları'ndaki gibi "Şans sizden yana olsun" diyeyim o zaman :)). Çok çok sevgiler! :)) <3

      Sil
  9. Tebrikler, nice yazıların olsun! Ben de katılıyorum :')
    turker145318@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum hepimizin nice yazıları olsun! :)) <3

      Sil
  10. duyurdum şimdi heyoooooo :)

    YanıtlaSil
  11. KATILDIM
    seninklavyen@gmail.com


    Blogger ortamı ne güzel bir yer haline gelmiş. Başarınız daim olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum, hepimizin başarısı daim olsun.

      Sil
  12. tabi ki katılıyorum

    hayalmeyal.buschra@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. Merhabalar.
    Ne güzel düşünmüşsünüz. Sizi kutlarım.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum. Benden de saygılar,sevgiler!

      Sil
  14. Katıldım gitti :)
    Mail adresim;yurdacelik@hotmail.com
    Herkese başarılar :)

    YanıtlaSil
  15. İlk defa bir çekilişe katılıyorum şu anda. Kitap çok ilgimi çekti.. Ben de katılıyorum, bir sonraki gönderimde mutlaka paylaşacağım, ayrıca ben de kitap çekilişi yapacağım bugün en geç yarın ilginizi çekerse=)

    Mail: kedimiriltisi@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. Katıldım :) Bu arada 100. yayınızı tebrik ederim.
    bessenededevrialem@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. Katıldıım! Çok teşekkürler bana da çekiliş yapmak için ilham geldi bu yazınızla :))
    mailim: pasteldenn@gmail.com

    YanıtlaSil
  18. hey bak son yazımda çekiliş var zweig da var. gelcam yineğğğğ :)

    YanıtlaSil
  19. katıldım:)
    mmrv750@gmail.com

    YanıtlaSil
  20. Katıldım.
    recephilmitufan@gmail.com
    Şurada da paylaştım: https://forum.rehitu.com/d/197-patatesin-kitapligindan-otostopcunun-galaksi-rehberi-hediye

    YanıtlaSil
  21. Katıldım
    saadetuslu@hotmail.com
    https://adadenizi.blogspot.com/2020/12/kitap-cekilisi.html burada paylaştım.

    YanıtlaSil
  22. Merhaba

    Bloggerlar olarak telegram grubunda buluştuk, yazılarımızı ordan paylaşıyoruz, daha fazla kişiye ulaşıyoruz. Telegramda kimseye numaranızı vermiyorsunuz zaten google plus grupları gibi düşünün. Grubun adı Blogger Türkiye. Eğer katılırsanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  23. Katıldım aslanhaticekubra422@gmail.com

    YanıtlaSil
  24. katıldıım
    ea.35@outlook.com

    YanıtlaSil
  25. Katıldım 🌸
    cmelisk1905@gmail.com

    YanıtlaSil