Light Pink Pointer

17 Şubat 2020 Pazartesi

Dümdüz Mim | Mim

Hepinize selamlar! Bugün Edischar’ın başlattığı “Dümdüz Mim” isimli mime ben de katılmak istedim. Bu güzel mimi yazdığı için de Edischar’a buradan çokça teşekkürler ve sevgiler! O zaman hemen mim sorularını cevaplayayım!

3 Tane Film Önersen Hangilerini Önerirsin?

Kayıp Şeylerin Bakım Kılavuzu, Sevdiğim Tüm Erkeklere, Sierra Burgerss Is A Loser

Önerdiğim filmlerin incelemelerini de yapmış bulunmaktayım. Linkini vereyim size.


3 Tane Kitap Önersen Hangilerini Önerirsin?

Uyanış, Warcross, Genç Elitler,

İki tane de bonus olarak kitap adı eklemek istiyorum:

Geekerella, Soğuk Yaz

Bu kitapların da incelemesini bırakayım hemen aşağıya



3 Tane Dizi Önersen Hangilerini Önerirsin?

Dizi değil de anime önereceğim ben. Çünkü okul zamanı yoğun olduğum için sadece anime izleyebildim. Pek dizi izleyemedim.

Death Note, Sword Art Online, Saiki Kusuo No Psi-nan

Sword Art Online'ın incelemesi için:



3 Tane Şarkı Önersen Hangilerini Önerirsin?

Too Sad To Cry, Must Have Been The Wind, The One That Got Away (Brielle Von Hugel Cover)

Bugüne kadar gittiğin en güzel mekânlardan bir veya birkaç tane önerir misin?

Aslında belirli bir mekân öneremem. Ama deniz kenarında bulunan balık ekmekçiler cevabını vereceğim. Çok hoşuma gidiyor deniz kenarındaki balık ekmekçiler. Nedensizce huzurla doluyor içim. :)

1 Tane Youtube Kanalı Önerir Misin?

3eSsOo

Çok güzel anime çiziyor. Bir tane örneğini bırakayım :)

1 Tane İnstagram kanalı önerir misin?

İnstagram kullanmıyorum.

Bu mim biraz sade oldu ama ancak elimden bu geliyor. Umarım bu yazım hoşunuza gider. Bu mimi gören herkes cevaplasın bence. Sizin de cevaplarınızı heyecanla bekliyorum. Hepinize kocaman çokça sevgiler!

Edischar'ın Yazdığı Dümdüz Mim Yazısıhttps://edischar.blogspot.com/2020/02/dumduz-mim.html

29 yorum:

  1. Yaa ne güzel yazmışsın, samimi ve tatlı tatlı :)
    Bende mimlenmişim, ilk fırsatta katılayım. Hem güzel öneriler de alıyoruz bu sayede. Ne güzel olmuş.
    Ellerine sağlık canım Eylül! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorumun şu kış gününde giyilen yumuşacık pijamalar gibi hissettirdi. Sıcacık :)
      Yorumun için çok ama çok teşekkür ederim Akela! Yorumun aşırı derecede şirin ve mutlu edici :)
      Senin de cevaplarını heyecanla bekliyor olacağım. Kocaman sevgiler! :)

      Sil
  2. Daha ne olsun!! Önerdiklerinin, daha önce yorumunu yapmış olman yazıya lezzet kattı. Not alıcam hepsini şimdi <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için çok teşekkür ederim! Umarım hepsini çok beğenirsin. Linkleri eklemem yazıya güzellik kattıysa ne mutlu bana. Ben belki çok link vermem sizi sıkar diye düşünmüştüm ama sıkmaması beni çok mutlu etti :) Çokça öpücükler ve sevgiler! ^.^

      Sil
  3. cevaplarına eklediğin linkler sayesinde merak ettiklerime bakabildim. bu gece şarkılar çok güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu şarkılara bayılıyorum. Birileriyle paylaşmak için de can atıyordum bu mim sağ olsun şarkıları paylaşmam için bir fırsat oldu :)
      Yorumun için çok ama çok teşekkür ederim kucak dolusu sevgiler, öpücükler ve kalpler! :)

      Sil
  4. Hepsine de link eklemişsin en güzel olmuş, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bu güzel yorumun için! Link konusunda biraz endişeliydim. Çok mu link koydum acaba diye düşünmeden edemedim ama link olayının beğenilmesi beni çok mutlu etti. Tekrardan çok teşekkür ederim çokça sevgiler, saygılar! :)

      Sil
  5. Bloglar gibisi var mı, instagrama gerek kalmıyor bazen :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de öyle. Bana kalırsa sosyal medya platformlarının en iyisi ve en özeli Blogger. Sıcacık bir aile ortamına sahip blog dünyası. Diğer sosyal medya platformları bana pek böyle hissettirmiyor. Blog gibisi yok! :)
      Yorumun için çok teşekkür ederim çokça sevgiler ve saygılar! :)

      Sil
  6. Bu mime dair birkaç yazı okudum ama en yabancı hissettiğim senin önerilerin oldu. Filmler dışındakileri bilmiyorum. :))
    Link eklemen çok iyi olmuş, bakacağım şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu beni çok mutlu etti. Yeni yeni şeyler görmek hoş oluyor umarım beğenirsin :)
      Yorumun için çok ama çok teşekkür ederim kocaman kucak dolusu sevgiler! :)
      ♥ ^.^

      Sil
  7. Çok teşekkür ederim sevgili İlkay. Yararlı olduysam sana ben daha ne isterim ki :)
    Tekrardan çok teşekkür ederim. Kendine çok ama çok iyi bak sevgiler! :)

    YanıtlaSil
  8. heey nefis olmuş buuuu. senin seçimlerin her zaman biricik zateen :) sevdiğim tüm erkeklere, kitabını okuycam, izlerim filmini deee, diğer iki film de minnoş hıhım :) uyanış, warcross, genç elitler, pekiiii :)geekerella daaa :) soğuk yaz iyi gidiyooo :) death note efso yaaa :) sword art online, saiki kusuo no psi an, not aldım pikiş :) şarkılar saoool, animelerden galpağ oleey :) balık ekmek oh :) 3 eSs Oo, pikiş bakayıms efendimisss :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooooook teşekkür ederim yorumun için deeps! Senin de yorumların her zaman biricik zaten :)
      Umarım hepsini çok beğenirsin. Kendine çok iyi bak bol bol -hatta en bolundan- sevgiler! :)

      Sil
  9. Çok tatlı şirin bir bloğunuz var ayrıca cevaplarınız için ellerinize yüreğinize sağlık 🌺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bu mükemmel yorumunuz için! Böyle düşünmeniz beni çok ama çok mutlu etti. Tekrardan teşekkür ediyor ve sevgiler gönderiyorum! :)

      Sil
  10. instagram kullanmıyorum ohh be :) blog başka

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle blog bir başka :)
      Yorumun için çok teşekkür ederim, kendine çok iyi bak kocaman sevgiler! :)

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim o senin yazılarının güzelliği! :)

      Sil
  12. Alec Benjamin!! Daha birkaç aydır dinliyorum ama bestt! Bu arada ulaşım için adres linki koymak çok hoş bir fikirmiş yahuu teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alec Benjamin kalp kalp kalp!!! ^.^
      Belli ki müzik tarzımız çok benzer BTS ve Alec Benjamin... :)
      Asıl ben teşekkür ederim! Kendine çok ama çok iyi bak kocaman -hayatında görebileceğin en kocaman- sevgiler! :)

      Sil
  13. heey, son yazıma baksan yaaaa :) çok sevdim kipatıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koşuyoruuuuummm!!! :)

      Sil
    2. baksan yaa, şimdi hangisini okuyayım, seçsenee, geekerella, uyanış, warcross, genç elitler :)

      Sil
    3. Hmmm zor bir soru çünkü hepsini çok beğenerek okudum. Ama bir seçim yapmam gerekirse "Uyanış"ı seçerim sanırım. Kaliteli bir bilimkurguydu. Eğer alırsan umarım çok beğenirsin! Kendine çok iyi bak kocaman sevgiler! :)
      ^.^

      Sil
    4. tabisi alcam okuyceeem kikiriki :)

      Sil
    5. O zamannnnn senin kitap yorumlarını heyecanla beklemek düşer bize de deeps! :)

      Sil