Light Pink Pointer

28 Nisan 2019 Pazar

Sword Art Online | Anime Yorumu



Hepinize selamlar! Bugün Reki Kawahara tarafından yazılan “Sword Art Online” adındaki animenin incelemesini yazıyorum. Öncellikle belirtmeliyim ki Sword Art Online 2 sezondan oluşmakta. Ben sadece 1. sezonunu izledim. Nedeni ise birçok kişinin 2.sezonun farklı olduğunu ve 1. sezonla hiç alakası olmadığını belirtmesiyle biraz sarsıldım. Ama yine de bakmak istedim. Üstünkörü baktığımda ise gerçekten de 2. sezonun biraz farklı olduğu izlenimine ulaştım. Aslında yine de izlemeyi çok istiyordum ama izlediğim anime filmleri yayınlayan sitede 2. sezonun 1. bölümünü bulamadım. Bunun üzerinde çok durmadım ve siz değerli okuyuculara sadece 1. sezonun incelemesini yazmaya karar verdim.  O zaman hemen incelememe geçiyorum!



Ne anlatıyor?

2022 yılında Kayaba Akihiko adında bir oyun yapımcısının Sword Art Online isimli oyunu piyasaya sürmesiyle her şey başlar. NerveGear adındaki aleti kafanıza takmanızla kendinizi oyunun içinde buluyorsunuz. Bu oyunda ise 100 tane kat vardır. Her katta da bir canavar vardır. Bu canavarları yenerek 100. katın sonuna gelen oyuncu oyunu kazanmaktadır. Ne kadar normal değil mi? Tabii ki de değil!

Kazuto Kirigaya yani oyundaki ismiyle Kirito, NerveGear adlı aleti kafasına geçirip normal bir şekilde oyuna başlar. Hatta karşısına Klein adlı bir oyuncu çıkar ve tanışırlar. Beraber zaman geçirdikten sonra Klein oyundan çıkması gerektiğini çünkü yemek sipariş ettiğini söyler. Kirito da onaylar. Klein oyundan çıkacağı sırada bir şey fark eder.

Oyundan çıkış düğmesi yok.

Kirito bunun bir oyun hatası olabileceğini söyler. Ama o da oyuncu menüsüne girdiğinde çıkış butonunu bulamaz. Bir anda oyundaki bir şehre ışınlanırlar. Tüm oyuncular da oradadır. Karşılarına oyunun yapımcısı Kayaba Akihiko çıkar. Oyunculara çıkış düğmesinin bulunmamasının bir oyun hatası olmadığını söyler. Bunun Sword Art Online’ın yeni bir özelliği olduğunu söyler. Ama asıl korkunç şeylere daha değinmemişti. Eğer oyuncu oyunda ölürse gerçek hayatta da ölmüş olacaktı. Aynı zamanda eğer dışarıdan biri oyuncunun kafasındaki NerveGear’ı çıkarırsa, NerveGear oyuncunun beynini yok edecektir. Yani kısacası oyuncular oyunun içinde hapis olmuşlardır. Eğer 100. kata ulaşırlarsa oyuncular gerçek dünyaya dönebileceklerdir. Tabii eğer ölmezlerse. Oyuncuların hepsi dehşete düşmüşlerdir. Kirito bu olaya bir son vermesi gerektiğine kanaat getirir ve oyunu bitireceğine kendi kendine söz verir. Ne kadar zorlu olsa da hayatta kalmaya çalışacaktır. Peki, başarabilecek mi? Romantizm, aksiyon ve macera içeren Sword Art Online tüm mükemmelliği ile karşımızda. Soluksuz izlediğim bu anime tek kelimeyle muhteşemdi. Kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim. Şimdiden size iyi izlemeler!

Benim düşüncelerim neler?

Kesinlikle mükemmel bir animeydi. Her şeyiyle aklıma kazındı. Bayıldım. 2. sezonu izlemesem de 1. sezon kesinlikle nefes kesiciydi. Umarım sizde beğenirsiniz. Kendinize iyi bakın, tekrardan görüşmek üzere! 





DÜZENLEME: 16.06.2019
2. Sezonu da izlemiş bulunmaktayım. Size diyeceğim tek şey en kısa zamanda ikinci sezonu da izlemeniz. 2. Sezonun kendine özgü bir havası var.
Bence bu havayı sizde tatmalısınız!
Diğer yorumların aksine ben çok beğendim umarım sizde benimle aynı görüşe sahip olursunuz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder