Light Pink Pointer

29 Aralık 2019 Pazar

Geekerella | Kitap Yorumu


Hepinize selamlar! Gecenin bir vakti bu kız neden bu kitabın incelemesini yapıyor diye soruyor olabilirsiniz. Ama kitap daha birkaç dakika önce bittiğinden ve benim taze yazılmış bir inceleme yapmak istememden dolayı klavyenin başına geçtim. Neyse amma uzattım! Bugün başlıktan da anlayacağınız üzere Ashley Poston’ın “Geekerella” isimli kitabının incelemesini sizlere yapmak üzere geçtim ekranın karşısına. Umarım yapacağım inceleme hoşunuza gider. Kitap hakkındaki düşüncelerimi merak ediyorsanız incelememin en sonunda bulundurduğum “Benim düşüncelerim neler?” kısmına bakabilirsiniz. O zaman daha fazla uzatmadan incelememe geçeyim!

Ne anlatıyor?                             
   
Elle Wittimer, Yıldızalanı adlı film/dizinin delicesine hayranı olan, blog yazan, sıradan, ilgi çekici olmayan, yalnız bir kızdı. Babasının ölümünden sonra üvey annesi ve üvey kız kardeşleriyle kaldığı evinde bir nevi bir Sindirella’ydı. Evin tüm işlerini o yapıyor, üvey kız kardeşleri tarafından küçük görülüp herkesin içinde aşağılanıyordu.

Aynı zamanda Vegan yemekleri satan bir kamyonette çalışıyordu. Bu onun için sıradan bir yaşantıydı. Bir rutindi.


Fakat o günü hiçte normal geçmeyecekti. Hayran olduğu Yıldızalanı filminin oyuncu kadrosunda değişiklik olmuştu ve başrol olarak da bir pembe dizi sanatçısı olan Darien Freeman seçilmişti. Bir hayran olarak bunu kabullenememiş ve sinirlenmişti. Bloğuna bunun hakkında bir yazı yazmış ve düşündüklerini dile getirmiştir. Kısa sürede ona katılan bir sürü hayranın ilgisini çekmişti.


Bir süre sonra Yıldızalanı filminin tanıtımı için bir kostüm yarışması düzenlenir. Elle, bu yarışmanın onun kaderi olduğunu bir şeyleri başarabileceğini ve bir yere ait olabileceğini düşünerek yarışmaya katılmaya karar verir. Ödül ise Darien Freeman ile tanışmak ve paraydı. Elle’in en son isteyeceği şey Darien Freeman ile tanışmaktı ama paraya ihtiyacı vardı. Çünkü üvey annesi ve üvey kardeşleriyle yaşadığı bu evden bir an önce gitmek istiyordu.

Bunun üzerine Elle ilk adımı atmaya karar verir ve çalışmalara başlar. Sizce Elle yarışmaya katılabilecek mi? Bir hayran olarak hayallerini gerçekleştirebilecek mi? Peki ya âşık olursa?
Hepsi ve daha fazlası için Ashley Poston’ın yazdığı “Geekerella” kitabını okumalısınız. Şimdiden iyi okumalar diliyorum hepinize!

Benim düşüncelerim neler?


Geekerella aslında bakacak olursanız Sindirella masalının modern hali denebilir. Ama Sindirella’dan daha harika olduğu kesin! Yazar kitaptaki duyguları cümlelere öyle bir aktarmış ki bazen Elle yerine benim ağlayasım geldi demesem yalan söylemiş olurum. Aynı zamanda kitap bana birçok şey kattı. Mesela şöhretin aslında o kadar da iyi bir şey olmadığını, ekranlarda gördüğümüz kişilerin aslında sıradan mutlu bir yaşantıları olmayabileceği gibi…

Yazarımız da aynı zamanda çok şirin bir kadın. Büyük ihtimalle resmini şu an ekranda görüyorsunuzdur. Kitap bana bir artı daha ekledi: hiçbir şeyin imkânsız olmadığı, birlik ve beraberlik olduğunda her şeyin başarılabileceği gibi daha birçok şey.

Umarım bu incelemem sizin için yararlı olabilmiştir. Fazlasıyla uykum var bu yüzden cümleleri kurarken farklı diyarlara göçtüm. Umuyorum ki bu incelememin akışını bozmamıştır. Aceleciyim ve blog yazılarımı hemen yayınlamak için sabırsızlandığımdan her ne kadar uykum gelse de yazdım bu incelemeyi.

Buraya kadar gelip incelememi okuduğunuz için çok teşekkür ederim değerli okurlarım. Tekrardan size iyi okumalar diliyorum!

Alıntılar

“İmkânsız şeyler, ancak denemezsen imkânsızdır.”

“SADECE gökyüzü değil. AYNI gökyüzü. Eğer ikimiz de aynı gökyüzüne bakıyorsak, birbirimizden GERÇEKTE ne kadar uzak olabiliriz ki?”

“Gerçekten denemezsen asla ilerleyemezsin!”

12 yorum:

  1. Tatlı bir kitap gibi gözüküyor. Şu anda kitap kargomu beklediğimden geç kaldım biraz sipariş için.. Ama belki daha sonra bir şans verebilirim. Teşekkür ederim bu güzel inceleme için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben çok teşekkür ederim bu harika yorumun için! Umarım müsait bir zamanında okuyabilirsin. Emin ol pişman olmayacaksın! :)
      Şimdiden iyi okumalar ve kucak dolusu sevgiler! :)

      Sil
  2. Son zamanlarda çok sık gördüğüm bir kitap. Hep de olumlu yorum görüyorum, merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten efsane bir kitap! Umarım çok ama çok beğenirsin. Sevgilerimi gönderiyorum ve yeni yılını kutluyorum! :) ♥

      Sil
  3. İlginç bir kitaba benziyor, çok güzel yorumlamışsın. İlk fırsatta okuyalım o halde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bunu duymak beni çok mutlu etti. Umarım beğenerek ve zevk alarak okursunuz! Yeni yılınızı kutluyorum ve sevgiler gönderiyorum! :)

      Sil
  4. görmüştüm kitapçıda da ismini ve kapağını çok sevdiydim :) bu da okunurmuş pikiii :) huzurlu neşeli yıllar sanaa :) ay bi de baksanaaa, blogumda sağda insta hesabım var, son postuma baksan yaa, minik bir süfliz var sanaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay inanamıyorum! "Soğuk Yaz" ve "Güneşi Söndürmem Gerek" kitaplarını almışsın! Çok mutlu oldummmm :)
      Senin de yeni yılın kutlu olsun çok ama çok güzel bir yıl olur umarım senin için deep :)
      Kucak dolusu sevgiler ve öpücüklerrr! :)

      Sil
    2. ay senin deeee :) evet yakında okycam yazcaaam :) geekerella da aklımdaaa :)

      Sil
    3. Merakla bekliyorum yazacaklarını :)
      Bakalım Geekerella, Güneşi Söndürmem Gerek ve Soğuk Yaz'ı beğenecek misin :)

      Sil
  5. Hmmm bu kitabı cok duydum.ada serisini bitirdikten sonra bu kitabı alayım barisin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım okuyunca beğenirsiniz. Genç-yetişkin tarzı okumayı seviyorsanız kaçırmayın derim. :))

      Sil