Light Pink Pointer

17 Mayıs 2020 Pazar

Aşk ve Dondurma | Kitap Yorumu


Hepinize selamlar. Bugün çok ama çok şirin bir kitabı sizin için inceleyeceğim. Jenna Evans Welch’in yazdığı “Aşk ve Dondurma” kitabıyla karşınızdayım bu sefer de. Umarım bu incelememin size bir faydası dokunur. Sizi bekletmeden geçiyorum incelememe.

Ne anlatıyor?

Lina, annesinin ölümü üzerine daha önce hiç görmediği babasının yanına İtalya’ya yerleşir. İtalya’da kalmak istemiyordu ve gitmek için her şeyi yapmaya hazırdı. Ta ki o gün annesinin uzun zamandır tuttuğu günlük eline geçinceye kadar. Günlüğün sayfalarında gezinirken İtalya’nın ünlü turistik yerlerini ve tatlıcılarını keşfetmesiyle o yaz ayı Lina için diğer yazlardan farklı olacaktır. Yanında İtalya’yadaki 2. Gününden tanıdığı Ren ile İtalya’nın eşsiz sokaklarında annesinin ve yaşadıklarının sır perdesini aralamaya çalışırlarken Lina’nın bildiği şeylerin hepsi şekil değiştirip asıllarıyla ortaya çıkacaktırlar.

İtalya, Lina’nın hayallerinin şehri mi olacak yoksa onun için tam bir cehenneme mi dönüşecek?..

Benim düşüncelerim neler?

Kitap çok ama çok tatlıydı. Genç bir kızın hayatın koskocaman yükünü omuzlarına yükleyip annesi hakkında daha çok şey öğrenme çabasını okuyoruz bu hoş mu hoş kitapta. Dondurmalarla ve aşkla bezenmiş bu şirin kitap eminim hepimizin kendimizden bir şeyler göreceği bir kitap olacaktır. Lina’nın düşüncelerinin komikliği ve İtalya’nın efsane bir şekilde betimlenmesi çok hoşuma gitti. Sanki İtalya’nın sokaklarında ben de Lina ile birlikte geziyormuşum gibi hissettim her bir sayfada. Tarihi eserlerin hikâyelerinin anlatılması da genel kültür açısından olumlu bir katkı sağlamış bence okurlara. Elimden bırakamadığım sevimli bir kitaptı. Kapak tasarımını da pek beğendiğimi eklemeden geçemeyeceğim. Tekrar ve tekrar söylediğim gibi aşırı sevimli ve tatlı bir hikâyeydi. Umuyorum ki siz de Lina’nın İtalya’daki dünyasına dalmaya hazırsınızdır…

İncelememi okuduğunuz için teşekkür ediyor, sağlıcakla kalmanızı diliyorum!

Bu kitaba puanım: 9/10

Alıntılar

“Her yeni başlangıç bir başka başlangıcın sonundan doğar.”



*

3 yorum:

  1. Bende bu kitabın yorumunu başka bir blogda okumuştum ilk , sen de de okuyunca tamam artık bu kitap alışveriş listemde olmalı dedim...

    YanıtlaSil
  2. Yaaa yakın zamanda okudum ben de çok çok hoşuma gitmişti :)

    YanıtlaSil
  3. Oku İlkay oku :D Çıtır çerez ama tatlışkoo *-*

    YanıtlaSil