Light Pink Pointer

1 Nisan 2020 Çarşamba

The Miracle | Dizi Yorumu


Hepinize selamlar! Bugün sizlere çok ama çok beğendiğim bir mini kore dizisinin incelemesini yapacağım. Bu mini kore dizisinin adı başlıktan da görmüş olduğunuz üzere “The Miracle”.

Normalde şu anlık bir diziye başlamayı düşünmüyordum ama “The Miracle” aklımın bir köşesinde vardı. Kendi kendime “Şu an bir k-drama’ya başlamayayım daha sonra başlarım. Kore dizilerinin bir bölümü bile çok uzun oluyor bitiremezsem de rahat etmem. En iyisi ertelemek” diyerekten sadece bölüm sayısına bakmak için arama motoruma girdim. Bölüm sayısının yanında merakımdan dizinin kaç saatlik olduğuna bakayım derken dizinin her bölümünün 12-15 dakika arası değiştiğini gördüm. Eee ben hiç durur muyum? “Ben bunu hemen bitiririm ki!” diyerek başladım izlemeye ve bugün de bitirdim. Bu minnoş diziyi de sizinle paylaşmak üzere hop hemen klavyenin karşısındaki yerime kuruldum. Daha fazla sizi bekletmeden incelememe geçiyorum!

Ne anlatıyor?

Kwon Shi Yeon kilolarından dolayı insanlar tarafından küçük görülmekte, hakaretlere uğramakta ve kendisiyle sürekli alay edilmektedir. Hatta öyle ki bir müzik grubunda yer alan ve fazlasıyla güzel olan ikizi Kwon Shi Ah tarafından bile hakaret görmekte ve küçümsenmektedir. Bir gün evlerinden kaçan köpeğini sokaklarda ararken bir kadını yerde baygın görür ve kadını sırtına alıp yardım etmeye koyulur. Kadın bu yardımı karşılıksız bırakmak istemez ve Kwon Shi Yeon’u dükkânına çağırır. Shi Yeon çekinerekten dükkâna girer. Bu dükkân elbette sıradan bir dükkân değildir. Dükkân bir Tarot Dükkânı’dır. Kadın, Shi Yeon’a bir dilek tutmasını söyler ve bu dileği gerçekleştireceğini de belirtir. Shi Yeon içinden “Shi Ah olmayı çok isterdim” diye geçirir. En sonunda kadın Shi Yeon’un eline bir kolye tutuşturuverir ve Shi Yeon da dükkândan ayrılır. O sırada biraz ilerledikten sonra bayılır. Shi Yeon bayıldığı anda ikizi Shi Ah da bayılır. Böylece hastaneye kaldırılırlar. Hastaneye kaldırılan ikizler uyandıklarında ise çok ama çok esrarengiz bir şeyle karşılaşırlar.

Shi Yeon, Shi Ah’ın; Shi Ah’ta Shi Yeon’un vücudunda uyanır.

İkili ne yapacağını bilemez bir halde çözüm yolları bulmaya çalışırken aşka da yelken açarlar ve olaylar gittikçe arap saçına döner…

Benim düşüncelerim neler?

İlk öncelikle dizinin farkındalık açısından çok ama çok iyi olduğunu düşünüyorum. İnsanların dış görünüşleriyle alay edip onları ezmenin ne kadar berbat ve iğrenç bir şey olduğu dizide rahatça hissettirilmiş. İnsanların dış görünüşünün altında altından bir kalp olduğunu unutan hatta bunu görmezden gelip insanların hayatını zehir eden bireylerden bir kere daha nefret ettim. Kwon Shi Yeon öyle sevimli öyle tatlı bir karakter ki… Dizi boyunca Shi Yeon’a sarılasım geldi.

Dış görünüşün hiçbir öneminin olmadığını kanıtlayan bu diziye tek kelimeyle bayıldım. Tek sorunu bence sonu daha tatmin edici olabilirdi. Dizinin sonu sanki böyle hemen çekilip bitirmek için çekilmiş gibiydi. Bir de olay örgüsünün hafiften hızlı olduğunu düşünüyorum ama bu hızı mini dizi olmasına vererek pek de takmıyorum. Bunların dışında dizi bir harikaydı!
Umarım bu dizi yorumumu beğenmişsinizdir. Kendinize çok iyi bakın sağlıcakla ve sevgiyle musmutlu kalın!

Bu diziye puanım: 9/10

Oyuncular

Yoon Hwa Hong

Donghyun

Yang Hak-jin

Kim Na-hyun

Kim Ji-Sung

16 yorum:

  1. Dizi flim seyretme alışkanlıgım yok fakat bir kaç blog üzerinde kore dizileri anlatılmakta ısrarla tavsiye edeilmekte galiba farklı güzellikleri var blogger kardeşlerime güvenim tam izleyecegim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore dizilerinin çok ayrı bir sevimliliği var. Böyle direktmen kanınız kaynıyor. Umarım izleyince çok beğenirsiniz. Kendinize çok iyi bakın sağlıcakla kalın! :)

      Sil
  2. beden algıları malesef sınırlar içine hapsolmuş ve insanlar bu yüzden zorbalıkla karşılaşıyorlar. beden olumlama akımı çıktı son günlerde.
    "nasıl olursan ol, sen sadece var olabildiğin için bile çok güzelsin:)"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Nasıl olursan ol, sen sadece var olabildiğin için bile çok güzelsin." yaa bu çok ama çok hoş bir söz! Gerçekten de insanları bedenlerine, yüzlerine göre yargılamak insanlarda huy edinmiş. Umuyorum ki bir farkındalık oluşur en kısa zamanda.
      Yorumun için çok ama çok teşekkür ederim! Kendine çok iyi bak kucak dolusu koskocaman sevgiler! :)

      Sil
  3. 12-15 dakika arası değiştiğini gördüm. Eee ben hiç durur muyum? “Ben bunu hemen bitiririm ki!” hahahha burada kendimi gördüm Eylülll! Çünkü diziye ben de aynı düşünceler içinde başlayım çok beğenmiştim. Bilirsin mini dizileri genelde öykk kıvamında yapıyorlar böyle güzel bulmak ne çıkarsa bahtına oluyor :D :D Yorumunda söylediklerine katılıyorum. Günümüzde pek çok insan dış görünüşe aldanıyor. Önemli olan davranış üslup yahuu! Bu dizi de bunu çok güzel ele almıştıı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Bilirsin genelde mini diziler öykk kıvamında yapıyorlar" :D :D
      Gerçekten çok ama çok hoş bir diziydi. İzlediğim 2. mini k-dramaydı. 1.si yanlış hatırlamıyorsam "Line Love"dı. :)
      İnsanlar maalesef ki akıllanmıyorlar. İlla ki başlarına aynı durum gelince diğerlerini yargılamayı bırakıyorlar. İnsanoğlu işte :(
      Yorumun için çok ama çok teşekkür ederim!!! Kendine çoook iyi bak koskocaman kucak dolusu kalpler, öpücükler ve sevgiler!!! :)

      Sil
  4. Oh thank you so much for this nice comment! I will go to your blog as soon as possible :)
    Have a nice day!

    YanıtlaSil
  5. Standartlara göre boyum oldukça kısa, amaaaaa ben böyle mutluyum :)) Kore dizilerini çok seviyorum. Bu diziye de mutlaka bakıcam elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman kısa ve minyon insanları çok güzel ve sevimli bulmuşumdur :)
      Kore dizilerine ben de bayılıyorum. Umarım siz de bu diziyi çok seversiniz. Kendinize çok iyi bakın kucak dolusu koskocaman sevgiler! :)

      Sil
  6. Yorumun için çok teşekkür ederim! :)
    200 Pounds Beauty... Bakmazsam olmaz ki! Önerin için teşekkür ederim :)
    Mini dizi olması doğrusu beni çok sevindirmişti göz numaramdan dolayı. Mini diziler kalp kalp kalp! :)
    Yorumun için tekrardan çok teşekkür ederim! Kendine çok iyi bak koskocaman sevgiler!

    YanıtlaSil
  7. Başka filmler de önerirsen sevinirim bunu izlemeye gidiyorum şimdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar! :)
      Başka filmlerin de incelemelerini yapacağım mutlaka ama size başlıca birkaç film önerebilirim.
      1-Kayıp Şeylerin Bakım Kılavuzu
      2-Aynı Yıldızın Altında
      3-My First First Love
      4-Sevdiğim Tüm Erkeklere
      5-Labirent Ölümcül Kaçış
      6-Clean With Passion For Now
      Umarım beğenirsin. İyi seyirler, saygılar ve sevgiler! :)

      Sil
  8. kendim yazmışım gibi hissettim,bloguma göz atmak ister misin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar!
      İnternetim düzelince bakacağım bloğuna mutlaka. Sevgiler!

      Sil
  9. heeey işte yine tam seveceğim bir dizi belli. clean with passion 'ın yanında dursun listedee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için çok teşekkür ederim deeeeeppp! :)
      Kesinlikle çok ama çok güzel bir diziydi. Clean With Passion For Now da mükemmeldi tıpkı The Miracle gibi. :)
      İzlersen umarım ki çok beğenirsin!!! Kendine çok iyi bak çokça bolca sevgiler! :)

      Sil