Light Pink Pointer

18 Nisan 2020 Cumartesi

Parasite | Film Yorumu


Hepinize selamlar! Bugün belki de çoğunuzun izlediği ve Nobel ödülü alan bir filmi sizlere inceleyeceğim. Yönetmenliğini ve senaristliğini Bong Joon-ho’nun yaptığı “Parasite” filminin içine hadi hep beraber dalalım!

Ne anlatıyor?

Aşırı derecede fakir olan bir ailenin çocuğu olan Ki-woo günün birinde arkadaşının yurtdışına çıkması üzerine, arkadaşının İngilizce öğretmenliği yaptığı zengin aileye kendisi öğretmen olarak gitmeye başlar. Ama Ki-woo ve aklındakiler yaptığı iş kadar masum değildir. Ailedeki hiçbir birey çalışmamaktadır bu yüzden de Ki-woo evlerine gittiği zengin aileyi bir plan üzerine kandırarak tüm ailesini tanımıyormuş gibi davranarak işe aldırır.
Peki, bu olanların gidişatı normal bir şekilde mi ilerleyecek? Planları hayatın cilvelerine aldırmadan kusursuz bir şekilde mi işleyecek? İşte orası tam bir gizem…

Benim düşüncelerim neler?

Film çok iyiydi. Sonlara doğru tüylerim diken diken oldu. Kimsenin masum olmadığı, hayatta kalma çabası olarak adlandırabileceğimiz bu film efsaneydi.

Parasite’ı Normalde internette izleyecek site bulamamıştım. Dün şansa televizyonda vardı. Ben açtığımda ilk 12-13 dakikası geçmişti ama babamın anlatımıyla o 12-13 dakikalık açıklığı kapattım.  Hayat şartlarının insanı olumsuz etkileyip onları değiştirmesini temel alan harika bir filmdi bence. Oyunculuklar çok iyiydi. Oyuncular sanki rollerini gerçekten de yaşıyorlarmış gibiydi. Film üzerinde uğraşıldığı çok belli.

Siz Parasite’ı izlediniz mi? Sizce film nasıldı?

Umuyorum ki bu incelememi beğenirsiniz. Kendinize çok iyi bakın sağlıcakla kalın! 

Bu arada Youtube'dan çok güzel bir fragman buldum bakmak isterseniz diye incelememin en sonuna bıraktım.

Bu filme puanım: 8/10

Oyuncular

Cho Yeo-jeong

Park So-dam

Choi Woo-shik

Jeong Ji-so

Song Kang-ho

Lee Sun-gyu

Park Myung-hoon

Jang Hye-jin

Lee Jeong-eun

Jeong Hyun-joon

Park Keun-rok

Andreas Fronk


14 yorum:

  1. Kesinlikle izlerken şoktan şoka girdiğim bir filmdi. Dediğiniz gibi oyunculuklar kendini aşmış. Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için çok teşekkür ederim! :)
      Ah bir de filmin sonu yok mu... Ağzım beş karış açık şekilde izledim. Sonunu hiç böyle beklemiyordum doğrusu :)
      Yorumunuz için tekrardan çok teşekkür ederim. Kendinize çok iyi bakın mutlulukla kalın!

      Sil
  2. Ben de gerçekten çok sevmiştim. Bazı sahnelerde aşırı gerildim ama voaa dedim. Oyunculuklar çok çok iyiydi. Başarılı bir yapım gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için çok teşekkür ederim Gonca! :)
      Dediğin gibi gerçekten de başarılı bir yapımdı. Oyuncular efsaneydi. Oscar'ı alması gayet normal :)

      Sil
  3. Ben hala izleyemedim ne yazık ki. En kısa zamanda izlemek istiyorum eğer İnternet de bulabilirsem.. Emeğine sağlık Eylül'cüğüm. Çok güzel bir paylaşım olmuş :)
    Kocaman sevgiler❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için çok teşekkür ederim sevgili Akela! :)
      Ben interette bulamamıştım umarım sen bulabilirsin ve izleyince çok beğenirsin! :)
      Kendine çok iyi bak koskocaman sevgiler!:)

      Sil
  4. Çok severek izlediğim harkika bir filmdi gerçekten. Sizin yorumlarınız da çok hoş olmuş. Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için çok teşekkür ederim! :)
      Film efsaneydi. Tüylerim diken diken olmuş bir şekilde izledim. Yorumunuz için tekrardan çok teşekkür ediyor ve sevgiler gönderiyorum! :)

      Sil
  5. Ben Digiturk Portaldan izledim. Blogumda da yazdım. Ben de çok beğendim. Güzel bir hatırlatma yapmışsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için çok teşekkür ediyorum! :)
      Parasite çok hoş bir filmdi o yüzden televizyonda yayımlanması çok iyi olmuştu :)
      Yorumunuz için tekrardan çok teşekkür ediyor saygılarımı gönderiyorum!

      Sil
  6. gerçekten harika bir filmdi şok içinde izlemiştim çoğu sahnesini yönetmenin değişik bir tarzı var diğer filmleri de çok iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için çok teşekkür ediyorum! :)
      Ben de şok içinde izledim. Hele şu son sahneleri... Yönetmenin diğer filmlerini izlemedim ama bakacağım mutlaka :)
      Kendinize çok iyi bakmanız ve huzurla kalmanız dileğiyle!

      Sil
  7. vallahi ne filmdi yaaaaa çok değişiktiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için çok teşekkür ederim deep! :)
      Gerçekten ya çok değişikti. İzlemeye başladığım andan itibaren bu filmin diğer filmlerden farklı olduğunu hissetmiştim. :)
      Kendine çok iyi bakman ve koskocaman sevgilerle kalman dileğiyle!

      Sil