Light Pink Pointer

4 Nisan 2020 Cumartesi

Sonsuz + Bir | Kitap Yorumu


Hepinize selamlar! Bugün sizlere Amy Harmon’ın yazdığı “Sonsuz + Bir” kitabını yorumlayacağım. Umarım bu incelememi beğenirsiniz. O zaman daha fazla sizi bekletmeden incelememe geçeyim!

Ne anlatıyor?

Bonnie Rae Shelby, ünlü bir country müzik sanatçısıdır. Sesi sanki bülbül şakıyormuş kadar güzel, yüzü ise nurdan yaratılmış kadar kusursuzdur. Ancak Bonnie Rae yaşadığı hayattan hiç mutlu değildir. Babaannesinin baskılarından ve artık patlak veren birçok olaydan sonra Bonnie’nin tek isteği ölmektir. Böylece babaannesinin çantasını alıp kendine özel soyunma odasından kaçar.

Bulunduğu şehirdeki bir köprünün üzerinden atlamayı planlarken onu durdurmak üzere bir yabancı yanına gelir. Bu yabancının adı ise Infinity Finn Clyde’dır. Finn bir matematik dâhisidir. Bonnie’yi ikna edemeyince arabasına doğru yürür ama içi hiç rahat etmez. O yüzden arabanın kaputuna oturup beklemeye başlar. O sırada Bonnie sislerin içinden çıkarak Finn’in yanına gelir ve Finn’in nereye doğru gideceğini sorar. Finn cevap verir. Bonnie’nin bir amacı yoktur. Nereye gideceğini bilmiyordur. Bu yüzden Finn’e onunla gelmek istediğini söyler ve bu ikili yola koyulduğunda aslında sadece bu yola değil başka şeylere de baş koyduklarından habersiz adrenalinle sarılmış yolculuklarına başlarlar.

Benim düşüncelerim neler?

Kitap bana fazlasıyla sıkıcı geldi doğrusu. Okurken eziyet çektim adeta. Aynı zamanda yazar kitabın içine o kadar çok +18 içerik eklemiş ki kitabı yarım bırakma dürtüme karşı koymakta zorlandım ama kitabı yarım bırakmadım. Sonunu nasıl bağlayacağını merak ettim çünkü yazarın. Doğrusu bu kitap benim için bir hayal kırıklığı oldu. Herkes Amy Harmon’ın kalemini çok övüyordu ama ben bu kitabı hiçbir şekilde beğenemedim maalesef. Belki de diğer romanları güzeldir bilemiyorum ama bu romanı benim için dediğim gibi tam bir hayal kırıklığıydı.

334 sayfanın çoğunu “Ne zaman bitecek acaba?” diyerek okudum. O 334 sayfa sanki 1120 sayfaymış gibi geldi.

Umarım incelememi beğenmişsinizdir. Daha önce hiç “Sonsuz + Bir”i okudunuz mu? Ya da Amy Harmon’ın başka bir kitabını? Okuduysanız sizin düşüncelerinizi merakla bekliyor olacağım. İncelememe burada nokta koyuyorum. Bu incelememi okuduğunuz için teşekkür ediyor, sağlıkla ve sevgiyle kalmanızı diliyorum!

Bu kitaba puanım: 3/10

Alıntılar

“Para bir şeyleri kolaylaştırıyor. Hatta hayatını bile değiştirebilir fakat insanları değiştirmez.”

“Hayat ve ölüm arasındaki tek fark bazen umuttur.”

“Çaresiz insanlar kötü seçimler yapar.”

19 yorum:

  1. Yaa sıkıcı demek... Keşke sen de kendini zorlamayıp bıraksaydın ben şu ara hiç tahammül edemiyorum hele sıkıcıysaaa... Kedinin tatlışkoluğuu ayrıcaa *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için çok teşekkür ederim sevgili Gonca! :)
      Herkes Amy Harmon çok güzel yazıyor deyince ben de sonda bir bomba patlar umuduyla bırakmadım ama maalesef ki öyle bir şey olmadı. :(
      Kedimiz tatlişko olduğu kadar biraz da haylaz :D
      Yorumun için tekrardan çok teşekkür ederim. Kendine çooook iyi bak koskocaman sevgiler!

      Sil
    2. Amy Harmon'ın önceki kitapları acayip güzeldi okumadıysan onları tavsiye ederim. Bir Başka Mavi kitabını bir günde bitirmiştim zamanında :)

      Sil
    3. Bir Başka Mavi... Duydum galiba ama bilmiyorum :)
      Okunacak kitaplarım biter bitmez bakacağım mutlaka. Hop aldım not :)
      ♥ ♥ ♥

      Sil
  2. Kedi çok tatlı ya:)))
    Konusu çok ilgi çekici aslında. Güzel bir yorum bekliyordum, şaşırdım. Bazen ben de sadece konuyu okuyup alıyorum ve hayal kırıklığı oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim o sizin tatlılığınız! :)
      Konusu bana da ilgi çekici gelmişti ama ne var ki kitap hiç ama hiç güzel çıkmadı. Büyük umutlarla elime aldım ama maalesef ki pek iyi sonuçlanmadı okumam. :(
      Yorumunuz için çok teşekkür ederim! Kendinize çok iyi bakın kucak dolusu koskocaman sevgiler! :)

      Sil
  3. elinize sağlık güzel bir yazı olmuş. sizi de Deep'den keşfettim. Merhaba ! 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar!!! :)
      Yorumunuz için çok teşekkür ederim. Deep'i de pek severim :)
      Kocaman kucak dolusu öpücükler, kalpler ve sevgiler!

      Sil
  4. Ben okumadım henüz ama bu yazar çok seviliyor. Bu kitabını da merak ediyordum ama yorumunu okuyunca benlik olmadığını anladım. Tersyüz ve Bir Başka Mavi kitapları var elimde. Okuyunca yorumumu paylaşırım seninle.☺️
    Emeğine sağlık sağlık. Kocaman sevgiler! ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu yazar gerçekten de çok seviliyor. Tersyüz kitabını duydum hatta herkes bayağı bir övmüş kitabı. Senin yorumlarını da dört gözle bekliyor olacağım. Senin kitap incelemelerin bir başka :)
      Yorumun için çok ama çok teşekkür ederim! Kucak dolusu şirince kalpler, öpücükler ve sevgiler! :)

      Sil
  5. Bu kitap kapağı yanan küçük bir mumla da güzel fotoğraf verirmiş :) Neden 334 sayfa, 1120 sayfa gibi geldi? Neden 1120'yi seçtiğini hiç düşündün mü? :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aslında şimdi düşününce yanan bir mumla daha güzel dururmuş teşekkür ederim :)
      Aslında şöyle, bana büyük bir sayı söyle dediklerinde ya da büyük bir sayı gerektiğinde 1120'yi kullanırım. Bunun sebebi sanırım birkaç yıl önce okuduğum 1120 sayfalık kitap. Çok sevmiştim ve aklımda kalmıştı. Ama şimdi üstünde düşününce "Bu kitabı nasıl sevmişim ya" diyorum :)
      Yani o gün bu gündür büyük bir sayıyı tarif edeceğimde istemsizce aklıma 1120 gelir :)
      Size de Kucak dolusu kocaman sevgiler! Kendinize iyi bakın!

      Sil
  6. Her yerde görüyorum bu kitabı. Merak ediyordum ama yorumundan sonra şüpheye düştüm. Yazarın Tersyüz kitabını da okumuştum. Herkes beğenmesine rağmen ben çok sevememiştim. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için çok teşekkür ederim! :)
      Tersyüz kitabını gerçekten de herkes çok beğenmiş. Eğer almayı düşünürsem bu yorumunu göz önünde mutlaka bulunduracağım. :)
      Yorumun için tekrardan çok teşekkür ederim kendine çok iyi bak kucak dolusu sevgiler! :)

      Sil
  7. ay özet ilginçti ama peki bunu düşünmeyeliim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konusu hoş gibi ama hiç güzel bir kitap değildi. :)
      Yorumun için çok teşekkür ederim deep. Kendine çoooooook iyi bak kucak dolusu kalpler, öpücükler, sevgiler! :)

      Sil
  8. Yorumun için çok teşekkür ederim sevgili İlkay! :)
    Tersyüz çoğunlukla beğenilen bir kitap olmuş. Ben de Sonsuz + Bir'i bitirince "Acaba Tersyüz'ü mü alsaydım?" dedim. Çünkü Sonsuz + Bir'i yorumunda da belirttiğin gibi hiç beğenmedim :)
    Kitapları yarım bırakınca bir garip oluyorum. Pek rahat edemiyorum ama bir yerden sonra da zorluyorsa artık bırakmak durumunda kalıyoruz :)
    Pisiciğin ismi Sütlaç :D Bayağı bir mınzır ve bayağı da bir minnoş. Ruh haline göre değişiyor :D
    Yorumun için çok ama çok teşekkür ederim. Yorumun çok iyi geldi. Kendine çok iyi bak, kucak dolusu koskocaman sevgiler, öpücükler ve kalpler!

    YanıtlaSil