Light Pink Pointer

14 Mart 2020 Cumartesi

Okunmamış Kitaplar | Etkinlik

Hepinize selamlar! Bugün de çok şirin bir etkinlik ile karşınızdayım. Bugünün etkinliği “Okunmamış Kitaplar”. Ruhuna Renk Kat adlı bir arkadaşımız başlatmış bu etkinliği. Ben de bu etkinliği Deep’ten gördüm. Eee Deep’ten görüp de yapmamak olmaz :)

Ben de bugün sizlere daha okumadığım ve okunmayı bekleyen kitaplarımı göstereceğim. Aynı zamanda bu kitaplardan neler beklediğimi söyleyeceğim. Hadi o zaman hemen geçelim bu kitaplara!

Gözlük 3- Koray Yersüren
1 ve 2. Kitaplarını okuduğum “Gözlük” kitabının çıktığını öğrenince şok oldum. Uzun zaman önce okumuştum ve çok heyecanlı bir yerinde kitap bitmişti. O yüzden 3. Kitabı bayağı bir merak ediyorum. Tabii çok önceden okuduğum için belki de kitap hakkındaki düşüncelerim değişir. Hiçbir fikrim yok ama heyecanla kitaplığımda okunmayı bekliyor Gözlük 3!
Aynı zamanda Gözlük’ün 1. Kitabının incelemesini yapmıştım. Linkini de bakmak isterseniz diye bırakayım.

Prenses ve Hayranı- Ashley Poston
“Geekerella”nın devam kitabı olan “Prenses ve Hayranı” da yeni çıktı. Arkadaşım kitabın çıktığını söyleyince hemen kitabı istettim. Prenses ve Hayranı’ndan ümitliyim çünkü birinci kitabı çok ama çok hoştu. Şirin bir kurgusu vardı. Kitaplığımda en çok merak ettiğim kitaplarımdan.

Geekerella için yaptığım incelemeye ulaşmak isterseniz: https://depresifpatates.blogspot.com/2019/12/geekerella-kitap-yorumu.html

Kuyruklu Yıldız Altında Bir İzdivaç/Melek Sanmıştım Şeytanı- Hüseyin Rahmi Gürpınar

Bu kitabı sevgili İlkay’ın yani Kâğıttan Dünyam’ın bloğunda görmüştüm ve çok ilgimi çekmişti. Kitaba hafiften göz gezdirdiğimde sade bir dili olması hoşuma gitti. Okurken zorlamaması benim için önemli bir özellik çünkü. Bu kitabı okumayı da dört gözle bekliyorum!

Kumarbaz- Dostoyevski
Bu kitabı ise Okuyan Muggle’dan gördüm. Çok güzel bir şekilde kitap yorumunu yapmıştı bu yüzden de ben de hemen almak istedim. Aldım da. O da okunmayı bekleyenler arasında. Bakalım nasıl çıkacak Kumarbaz.

Tutunamayanlar- Oğuz Atay
En ama en çok merak ettiğim kitap olabilir. Bir dönem herkesin okuduğu bir kitaptı. Ben de aldım hemen “Tutunamayanlar”ı. Umarım güzel çıkar. Aşırı derecede merak ediyorum Oğuz Atay’ın kalemini.

Fırat Suyu Kan Akıyor Baksana- Yaşar Kemal
İnkılap öğretmenimin önerisi üzerine bu kitabı aldım. Yaşar Kemal’in eşsiz bir yazar olduğunu biliyorum. Bu kitabının da eşsiz ve mükemmel çıkacağına tüm kalbimle inanıyorum.

İsyan- Cindy Pon
Şu ana kadar bu kitap hakkında olumsuz bir yorum görmedim. Konusu da ilgi çekici. Aslında bakılacak olursa günümüzün önemli bir sorunu olan hava kirliliğini geleceğe uyarlayarak önümüze sunmuş Cindy Pon. Bu yönden de bu kitabın satırlarında kaybolmaya can atıyorum.

Sonsuz+Bir- Amy Harmon
Hoş bir görüntüsü var “Sonsuz+Bir”in. Kitap yorumları da genel anlamda olumlu. “İsyan”dan sonra okumayı düşünmekteyim.

Açlık Oyunları, Ateşi Yakalamak, Alaycı Kuş- Suzanne Collins
“Açlık Oyunları”nın normalde birinci kitabını okumuştum. Ama sonra serisini istettiğim için bir daha hepsini birden okumaya karar verdim. 1. Kitap efsaneydi. Devamından da ümitliyim.

Cinder- Marissa Meyer
Bu kitabı da sevgili Mor Düşler Kitaplığı’ndan görmüştüm. Konusu da bayağı bir hoş. O yüzden eksik kalmayıp hemen aldım bu kitabı da. Bakalım Marissa Meyer bizi nasıl harika diyarlara sürükleyecek.

Toplam okunacak 12 kitabım var. Hepsini de şu an çocuklarım gibi görüyorum. Benim için çok değerliler yani. Bakalım beğenecek miyim kitaplarımı.

Yazdığım bu kitapların arasından okuduklarınız var mı? Varsa beğendiniz mi? Düşüncelerinizi merakla bekliyorum.

Hepinize kocaman sevgiler gönderiyorum değerli okuyucularım!



21 yorum:

  1. Amy Harmon'un kalemi çok güzeldi. Sanırım bir tek bu kitabını okumadım bende. Tutunamayanlar beni de epey korkutuyor iki kere başlayıp kafamı veremediğim için bırakmıştım.:( Etkinlik kapsamında inşallah okuyabilirsin kitapları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için çok teşekkür ederim Gonca!
      Evet, Amy Harmon'un kaleminin güzel olduğunu duymuştum. Sanırım "Tersyüz" adlı kitabından dolayı biliyorum kaleminin kaliteli olduğunu. "Tersyüz"ün yorumları bayağı bir iyiydi :)
      "Tutunamayanlar"dan ben de bayağı bir korkuyorum doğrusu. Çoğu kişi bana "Biraz ağır bir kitap, okuyabilecek misin?" dedi. Umarım okuyabilirim ve umarım sen de bir daha başlamak istersen zevkle okuyabilirsin :)
      Yorumun için tekrardan çok teşekkür ederim kendine lütfen çok iyi bak koskocaman sevgiler! ^.^

      Sil
  2. Hey harry potterları bitirdin mi?

    YanıtlaSil
  3. meyer okuycam ben de aklımda :) tutunamayanlar en iyi yerli roman yaa ama ağır kitap yavaş yavaş okunuyooo :) bu yazarın korkuyu beklerken ve diğer kipatları da iyi :) hüseyin rahmiii biricik yaaa :) yani şimdii, kaçış, güneşi söndürmem gerek 2 yanına geekerella serisi dee eklencek o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalemini merak ettiğim yazarlardan biri Meyer. Tutunamayanlar'a ağır diyorlar biraz ama inşallah okuyabilirim :)
      Eğer Tutunamayanlar'ı okursam mutlaka bahsettiğin diğer kitaplarını da okuyacağım Oğuz Atay'ın. :)
      Geekerella bana çok şirin geldi. Eğer alırsan umarım sana hitap eder. İlk başları biraz yorucu gözüküyor ama sonra çok şeker bir şekilde ilerliyor. Dediğim gibi umarım beğenirsin eğer alırsan :)
      Kocaman -fazla kocaman- Sevgilerle! :)

      Sil
  4. Aralarından sadece Cinder'ı okudum, çok da sevdim. :)
    Bu etkinliğe ben de davet edildim ama okunacak o kadar çok kitabım var ki hangilerini seçsem karar veremiyorum bir türlü :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, Cinder'ın yorumunu bloğunda görmüştüm. Eee çok da güzel incelemiştin hop ben de hemen aldım :)
      Bence hepsini yazmalısın okunacak olan kitaplarının. Kitap zevkin hoşuma gidiyor bakalım neler okuyacaksın. Hep beraber görmüş oluruz. :)
      Kocaman kucak dolusu sevgiler! :)

      Sil
  5. Çok teşekkür ederim yorumun için sevgili İlkay!
    Evet, incelemenden gördüğüm kadarıyla "Kuyruklu Yıldız Altında Bir İzdivaç"ı daha çok beğenmişsin. Bakalım ben hangisini beğeneceğim :)
    Açlık Oyunları'nı ben okuyalı daha 1 yıl oldu ama şimdiden senin de dediğin gibi favorilerim arasında. Serinin devamını sipariş ettirdiğim için hepsini ilk baştan okumaya karar verdim. :)
    Ben de Tutunamayanlar'dan biraz şüpheliyim. Çevremdeki genel olarak çoğu kişi biraz ağır bir kitap diyorlar. Bakalım okumaya çalışacağım umarım sen de okuyabilirsin ve çok seversin :)
    Kucak dolusu sevgiler! :)

    YanıtlaSil
  6. Blog sahibi gibi tatlı bir post olmuş bu❤ Cinder kitabını çok merak ediyordum ben.. Sende okuyacakmışsın ne güzel. Yorumunu beklerim o zaman canım benim :) Emeğine sağlık. Kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa çok teşekkür ederim! Çok ama çok mutlu oldum bu şirin yorumun sayesinde :)
      Cinder'ı okur okumaz bloğuma yazacağım. Eğer sen de okursan dört gözle senin de incelemeni merakla bekliyor olacağım. ^.^
      Tekrardan çok teşekkür ederim bu mutlu eden yorumun için. Benden de bir o kadar kocaman sevgiler! :)

      Sil
  7. Tutunamayanlar benim de şuanki okumak istediklerim arasında bakalım tatil bitmeden sıra gelecek mi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için çok ama çok teşekkür ederim! :)
      Gerçekten ya bakalım sıra gelecek mi. Ben kendim için pek sanmıyorum ama :D
      Koskocaman sevgiler!

      Sil
  8. iyi geceleer, herhalde kitap okuyosundur bugünlerdeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu geç gördüm deep özür dilerimmmmm!
      Ben de o zaman tünaydın diyeyim biraz geç oldu ama :)
      Ödevlerimden zaman buldukça bolca okumaya çalışıyorum sanırım bugün ya da yarın kitabımı bitiririm :)
      Yorumun için çok ama çook teşekkür ederim deep! Kucak dolusu bolca sevgiler!
      ♥ ♥

      Sil
  9. eylül:) çizgi film mimi var, sen de yapsan ya:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen yazayım! Mimleri cevaplamaya bayılıyorum çok teşekkür ederim! :)
      Bolca ama bolca sevgiler!!!

      Sil
  10. Ben de bugünlerde evde kalmak-koronavirüs yazıları yazıyorum hep, ne olacak böyle bilmiyorum... :( Evde olduğumuz bugünler, blog'ları keşfetmek için güzel bir fırsat olabilir... Bir de bol bol kitap okuyorum tabii :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de bugünlerde hepimiz evdeyiz. Bol bol kitap okuma açısından az da olsa iyi oldu bu tatil meselesi. Onun dışında biraz yavaş geçiyor günler :)
      Yazılarınıza mutlaka bakacağım bu arada. Yorumunuz için çok teşekkür ederim. Saygılar ve sevgiler! :)

      Sil
  11. Merhabalar, depresif patates ismi kulağa hoş geliyor. Bu etkinliğe katıldım ben de. Bakalım, nasıl sürecek. Sağlıcakla kalın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar! Öncelikle bloğuma hoş geldiniz! :)
      Depresif Patates'in hikayesi biraz garip aslında ama uzun zamandır severek kullanıyorum kulağa hoş gelmesi beni mutlu etti :)
      Bu etkinliğe katılmanıza çok sevindim. Yayımladığınız yazınıza bakacağım hemen.
      Siz de sağlıcakla ve sevgiyle kalın! :)

      Sil