Light Pink Pointer

28 Mart 2020 Cumartesi

Clean With Passion For Now | Dizi Yorumu


Hepinize selamlar! Bugün sizlere çok ama çok güzel bir kore dizisini inceleyeceğim. Bu mükemmel kore dizisi ise “Clean With Passion For Now”. Uzun hem de çok uzun bir zaman önce dizi izlemiştim. Bu karantina sayesinde sonunda bir dizi izleyebildim. :)
Neyse daha fazla uzatmadan incelememe geçeyim!

Ne anlatıyor?

Jang Seon-kyul, Temizlik Perileri adı altında bir temizlik şirketinin sahibidir. Jang Seon-kyul misofobi yani temizlik hastasıdır. Yani mikroplardan ve kirli olan her şeyden tiksinir, korkar. Ama böyle sıradan bir hastalık değildir. Bir yerlere otururken altına bez serer öyle oturur, eldivensiz hiçbir yere dokunamaz…

Gil Oh-sol ise aşırı kirli, pasaklı ve dağınıktır. Öyle bir kirlidir ki haftalarca banyo yapmayabilir.

Bu ikilinin yolu ilk başta Gil Oh-sol’ün Jang Seon-kyul’ün arabasına yanlışlıkla tüm çöp poşetlerini devirmesi ile kesişir. Seon Kyul arabasını dezenfekte etmek için Gil Oh Sol’den 3500 Dolar ister ve eğer Gil Oh Sol bu parayı ödemezse mahkemelere kadar çıkacaklarını dile getirir.

Bunun üzerine Gil Oh Sol ne yapacağını bilemez bir şekilde iş aramaya başlar. O sırada Temizlik Perileri şirketinin aday seçmelerine katılır ve aday seçmelerini kazanır. Şirketin sahibinin Jang Seon Kyul olduğunu bilmeden başladığı bu işte ikilinin yolu tekrardan kesişir ve doyum olmaz bir romantik komedi ortaya çıkar.

Benim düşüncelerim neler?

Öyle sesli bir şekilde kahkahalar attım ki diziyi izlerken sanırım tüm apartman sakinleri benden şikâyetçi olmuşlardır. Oyuncular çok başarılıydı. Duygusal sahnelerde ister istemez gözlerim doldu, oyuncular gülünce ben de güldüm… Kısacası tüm duyguları oyuncular ile birlikte ben de yaşadım. Kurguyu çok beğendim. Dizinin müzikleri de çok hoştu. Dizideki favorilerim ise Jae Min ve Choi Ha In oldu. Jae Min ve Choi Ha In’in her komikliklerine katıla katıla güldüm.

Birkaç sahne dışında tüm diziye âşık oldum adeta. Diziyi yavaş yavaş izleyebildim çünkü her bölüm en az 1 saatti ve benim göz numaram yüksek olunca diziyi bitirmem biraz uzun sürdü. Aman efendim geç olsun güç olmasın diyelim :)

Umarım bu incelememi beğenirsiniz sevgili okurlarım. Kendinize çok iyi bakın, sağlıcakla ve sevgiyle kalın!

Bu diziye puanım: 9/10


Oyuncular

Kim Yoo-Jung

Yoon Kyun-sang

Song Jae-rim

Lee Do-hyun

Cha In Ha

Yoo Sun

Dohee

Won-hae Kim

Kim Hye-eun

Ahn Suk-hwan

Son Byeong ho

Choi Woong

Woo Hyun

Shin So-yul

Na Hae-ryung




15 yorum:

  1. Yaa ne tatlı anlatmışsın. Ayrıca diziyi beğenmene çok sevindim canım benim :) Mutlu ve güzel günler diliyorum sana❤
    Kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çok teşekkür ederim bu harika yorumun için! :)
      Senin yorumlarını okuyunca o kadar çok seviniyorum ki... Anlatımımı beğenmene çok ama çok sevindim!
      Benden de sana koskocaman sevgiler! :)

      Sil
  2. Çok tatlı bir diziydi gerçekten. Yazını okurken yeniden izleme isteği geldi :)) ♥
    Tatlı inceleme için teşekkürler, emeğine sağlık. Kocaman sevgiler! ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim bu harika yorumun için! :)
      Gerçekten çok hoş bir diziydi. Karakterlerin yeri bende çok farklı oldu.
      Benden de koskocaman sevgiler! :)
      ♥♥

      Sil
  3. Yorumun için çok ama çok teşekkür ederim sevgili İlkay! :)
    Ben tek kelimeyle diziye bayıldım! Çok komik ve çok eğlenceliydi. Umarım izleyince sen de çok beğenirsin. Kendine çok iyi bak koskocaman kucak dolusu sevgiler! :)

    YanıtlaSil
  4. Temizlik zamanı tam bu zaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten de öyle şansa tam bu zamanda izledim :)
      Yorumunuz için çok teşekkür ederim kendinize iyi bakın sevgiler saygılar!

      Sil
  5. Hiç izlemedim bu dizileri yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hoşlar ve çok eğlenceliler! :)
      Romantik komedi olduğu için öyle çok baymadı da. Umarım izlerseniz çok seversiniz. Kendinize çok iyi bakın sevgiler saygılar! :)

      Sil
  6. izliycem ben de listemdee, ben de bu tür dizilerde kahkaha atıyom yaaa, yaşasın kore dizileriii, özellikle de romantik komedileer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın!!! :)
      Umarım izleyince çok ama çok beğenirsin. Ben zaten romantik komedi hastasıyım bu yüzden Clean With Passion For Now'ı sevdim. Kendine çok iyi bak sevgili deep kucak dolusu koskocaman sevgiler!!!

      Sil
    2. ay o zaman izlemediyseen, she was pretty, oh my venüs, ı am not a robot, bunlar da şekerişkooo :)

      Sil
    3. Dur dur hemen not alayım :) İzlerim artık bol bol az da olsa zaman bulabiliyorum. Çok ama çok teşekkür ederim önerilerin için!!!

      Sil
  7. Peki kız en sonda kimle sevgili oluyor ?

    YanıtlaSil