Light Pink Pointer

19 Mart 2020 Perşembe

Çocukluğunda Sevdiğin Çizgi Filmler | Mim


Hepinize selamlar! Bugün minnoş bir mim ile karşınızdayım. Beni bu mime davet eden kedikedikedi’ye çok teşekkür ederim. Mimleri cevaplamak çok hoşuma gidiyor o yüzden bu mimi de yazmazsam olmazdı. Hadi o zaman daha fazla beklemeden cevaplarıma geçeyim!

Bu arada kedikedikedi'nin bu mime verdiği cevaplara ulaşmak isterseniz:
Gumball
En ama en sevdiğim çizgi film olabilir. Bayılıyorum!


Adventure Time
Bir aralar deli gibi izlerdim. Hatta o kadar çok severdim ki ukulele'de giriş müziğini çalabiliyordum :)

Regular Show
Mordecai ve Rigby unutulmaz ki :)


Esrarengiz Kasaba
Teyzemle birlikte tüm bölümlerini izlemiştik. Ne müthişti ama! Unutulmazlar arasında elbette Esrarengiz Kasaba.

Charlotte
Birkaç tane de anime serpiştirelim şu yazıya. Charlotte gibi bir efsaneyle başlayalım mesela.


Saiki Kusuo No Psi nan
3. sezon çok heyecanlı bitti bana kalırsa. Büyük bir ihtimalle 4. Sezon gelir diye düşünüyorum. Umarım da gelir. Yazın deli gibi izlerdim Saiki’yi

Death Note
İlk izlediğim animeydi. O yüzden bende yeri çok farklıdır ve tüm bölümleri en az 4 kere izlemişimdir. Herkese izletmişimdir de orası ayrı :)

Sword Art Online

15. bölümünü youtube’da bulamadığım için neredeyse sinir krizi geçirecektim ama sonradan iyice araştırıp buldum :)



Evet bu mim de böyleydi. Biraz kısa ama olsun. Bence çok hoştu. Tekrardan beni bu mime davet eden kedikedikedi’ye çok teşekkür ediyorum. Hepinize kocaman sevgiler gönderip bu yazıma da burada noktayı koyuyorum. Kendinize iyi bakın sevgili okurlarım!

14 yorum:

  1. gumball çok iyi ya hehe ben de kuzenlerim sayesinde keşfetmiştim:)
    death note ah yagami light, ne cooldu o ya (spoiler dikkat) ama yazık oldu tabii.
    miniso'da böyle şirin çantalar görüyordum oyuncak gibi, meğersem adventure time karakteriymiş onlar şimdi öğrendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gumball tek kelimeyle mükemmel! :)
      En son teyzemle Death Note izlediğimizde Light Yagami'yi gördüğümüz an gözlerimizden kalpler çıkıyordu. Sonu kötü bitti ama (spoiler dikkat :))5-6 yıl boyunca tanrı gibi de yaşadı. Gel keyfim gel oldu :D
      Yorumun için çok ama çok teşekkür ederim kendine iyi bak kocaman sevgiler!

      Sil
  2. Evet araya animeler de kaynadı!!! :)
    Adventure Time her zaman favorilerimden olmuştur :)
    Yorumun için çok teşekkür ederim koskocaman ama koskocaman sevgiler!

    YanıtlaSil
  3. Bunların hepsi yeni çizgi filmler. Ben eski olunca izlediklerim de eski:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bunlar yeni. Eee ben de yeni jenarasyondanım :)
      Eski çizgi filmler bir başka ya. Sizinkileri de merak ediyorum eğer yazı yayımladıysanız hemen bakacağım. Koskocaman sevgiler! :)

      Sil
  4. Aoov yorum bıraktım diye hatırlıyorum yazına. Şu sıralar yorum panelimde bir sıkıntı var galiba yorum yazınca bir şeyler oluyor. Umarım bu yorumum sana ulaşır. Esrarengiz Kasabaa *-* Sanırım yeni jenerasyondan beğendiğim nadir çizgi filmlerden haa bir de Fineas ve Förb vardıı *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun ulaştı çok da güzel oldu :)
      Esrarengiz Kasaba gerçekten efsane!!! Fineas ve Förb çok iyiydi. Ornitorenk Peri :D
      Yorumun için çok ama çok teşekkür ederim Gonca sana kocaman sevgiler gönderiyorum! :)

      Sil
  5. Arada animeleri görmek şaşırtmadı değil :) Ben biraz daha yaşlı kalıyorum galiba...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşlı kalmak değil... O kadar çok çizgi film var ki hangisi yeni hangisi eski karışıyor vallahi :)
      Yorumun için çok teşekkür ederim kendine iyi bak kucak dolusu sevgiler! :)

      Sil
  6. hımmmm heey kedinin seni mimlediğini görmüştüm, yoksa ben de mimlicektim seni zateeen :) bu mim bizim bir pembesever den çıktıı. bak ben de yazdım bi ara bak. gumball, benim de en sevdiklerimden, kedinin dediği fineas da çokoş yaa, bu listede bir iki tane bilmediğim var. charlotte ve saikiyi hemen not aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimlenmek çok hoşuma gidiyor ikinizden birinin beni mimlemesi beni çok mutlu etti çok teşekkür ederim :)
      Yazına bakacağım hemen! Gumball sevilmez mi? :)
      Fineas da çok hoş evet! Umarım Charlotte ve Saiki'yi seversin ben çok sevdim! :)
      Kucak dolusu bolca sevgiler!

      Sil
  7. Esrarengiz Kasaba ve Regular show 🌿🌸 Regular show hele. Kahve kahve diye ortalarda dolandıkları bölüm🌛

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve Kahve!!! :D
      Mortacai ve Rigby'ye bayılıyorum zaten. Esrarengiz Kasaba'nın da yeri bende çok ayrıdır :)
      Yorumunuz için çok ama çok teşekkür ederim! Kendinize çok iyi bakın kocaman ama kocaman sevgiler! :)

      Sil