Light Pink Pointer

10 Mart 2020 Salı

Kaçış | Kitap Yorumu

Hepinize selamlar! Uzun bir aradan sonra tekrardan bloğuma yazı yazmak iyi geldi. O kadar yoğunum ki normalde 3 veya 4 günde bitirebileceğim bu kitabı yaklaşık olarak 1 hafta kadar bir sürede bitirebildim ancak.

Scott Sigler’ın yazdığı “Uyanış” adlı kitabın ikincisi olan “Kaçış”ı bugün sizlere inceleyeceğim. Umarım bu yazım hoşunuza gider. “Kaçış” serinin 2. Kitabı olduğu için bu incelemem spoiler içerir. Yani eğer seriyi okumayı düşünüyorsanız bu incelemeyi yarım bırakmanızı öneririm. Ya da “Uyanış” için yaptığım kitap incelemesine bakabilirsiniz. Linkini bırakayım hemen.

Neyse daha fazla uzatmadan hemen incelememe geçeyim :)

Ne anlatıyor?

Omeyocan’a ulaşan Em ve arkadaşları yeni hayatlarına başlamaya hazırken yine başlarına gelmeyen kalmaz. Yetişkinlerden ve tüm problemlerden kurtulduklarını düşünürken aslında birçok şeyin yeni başladığını fark etmeleri üzerine Em Savage ve arkadaşları yeni bir maceraya daha yelken açarlar. Açlık her şeyi bu kadar etkilerken Em yaklaşık 300 boğazın hayatta kalmasını sağlayabilecek miydi? Peki ya Omeyocan’da başkaları da varsa?...  Bu mümkün müydü?

Benim düşüncelerim neler?

Scott Sigler beni yine şaşırtmadı. Uyanış gibi Kaçış’ta mükemmeldi. Okuduğum kaliteli bilimkurgulardandı. Kimi sayfalarda şoklar içerisinde kalırken kimi sayfalarda karakterler gibi ben de heyecanlanıp korktum. Şu an 3. Kitap olan “Kurtuluş”a başladım. Zaman bulabilirsem onu da hemen bitirip incelemesini yapmayı düşünüyorum.
Dediğim gibi kaliteli, heyecanlı ve soluksuz bırakan bir kitaptı. İnsanın elinden düşüresi gelmiyor. Bir de ben bir bilimkurgu hastası olduğum için ayrı bir sevdim.

Bu incelememi zaman ayırıp okuduğunuz için çok ama çok teşekkür ederim. Şu sıralar çok yoğunum. Bu yüzden incelemem biraz kısa olmuş olabilir. Eğer böyle olduysa kusuruma bakmayın lütfen. Umarım bu incelememi beğenirsiniz. Kendinize çok iyi bakın hepinize kocaman sevgiler değerli okuyucularım! :)
Bu kitaba puanım: 8/10


8 yorum:

  1. yoğun günlerinin sebebi ders programın diye tahmin ediyorum ve sana başarılar diliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle! Dersler bayağı bir yoğunlaştı :)
      Çok teşekkür ederim bu güzel dileğin için! Kendine iyi bakman ve harika bir gün geçirmen dileğiyle hoşça kal! :)

      Sil
  2. Fantastik seri. Fantastik okumak istersem aklımda olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğeneceğinden eminim. Çok hoş ve akıcı :)
      Kocaman ama kocaman sevgiler! :)

      Sil
  3. heeey derslerinde kolaylıklar ama galpağ tatile girdi okullar corona şeyinden :) ya son yazımdaki etkinliği sen de yapsan yaaa noluuur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatile girdi!!! Tam dedim ki birazcık nefes alacağım direkt ödev verdiler :( Keşke bir de normal verselerdi. Sadece 1 dersten 3 test kitabı bitireceğiz :(
      Sen iste yeter deep hemen yapıyorum etkinliği! :)

      Sil
  4. sonra bir deee son yazıma bir baaak amaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koşuyorum hemen son yazınaaaaaaaaaaa :)
      ♥♥♥

      Sil