Light Pink Pointer

19 Haziran 2021 Cumartesi

Wish You | Film Yorumu

 Hepinize selamlar.  Bugün sizlere Netflix’ten izlediğim, Do Joon Sung tarafından yönetilen “Wish You”yu inceleyeceğim. Umarım bu incelememden hoşnut kalırsınız. O zaman çok fazla uzatmadan incelememe geçiyorum.

Ne anlatıyor?

Sang-i, şarkılarını dinlemekten hoşlandığı ve büyük bir hayranı olduğu In-soo ile tanışmayı çok istemekte ve her gördüğü yerde kendisine büyülenmiş gibi bakmaktadır.

Bir gün Sang-i yine In-soo’nun bir şarkısını dinlerken çalıştığı müzik
şirketinden Bayan Lee ne dinlediğini sorar. Bunun üzerine Sang-i In-soo’dan bahseder ve bu Bayan Lee’nin ilgisini çeker. Şirketin amacı yetenekli müzisyenleri piyasaya sürüp içlerindeki cevheri çıkartmaktır.

Bundan dolayı Bayan Lee şirket ile In-soo hakkında konuşur ve In-soo’yu şirketin bünyesine dâhil etmek için çalışırlar.

In-soo kabul edince kariyerini başlamadan bitirecek davranışlar sergilememesi için yanında kalmak üzere Sang-i’yi görevlendirirler. Bu Sang-i için de In-soo için de büyük bir değişim olur ve hayatları kökünden değişir.

Benim düşüncelerim neler?

Sang-i ve In-soo’nun aşkını izlediğimiz bu tatlı mı tatlı filmi o kadar severek izledim ki içim yumuşacık oldu, kalbim eridi adeta.

In-soo’nun içindeki yalnızlık ve paradan çok gerçek anlamda müzik yapma isteği ile Sang-i’nin büyük hayranlığını piyano tuşlarına fısıldamasıyla bu ikili oldukça başarılı bir şarkı çıkarırlar. Ama tabii önlerinde büyük engeller vardır.

Birbirlerini adeta tamamlamalarıyla gerçek sanatçıların nasıl olması gerektiğini bulundukları sektöre haykırıyor ve kanıtlıyorlar.

İkisinin arasındaki aşk, müziğe karşı olan tutkularıyla birleşince ise ortaya muazzam bir ilişki çıkıyor, beni kendilerine hayran bırakıyorlar.

Aynı zamanda filmin müzikleri çok güzeldi. Sizin için aşağıya birkaç tanesini bırakacağım. 

İncelememi okuduğunuz için teşekkür ederim. Umarım bu incelememden memnun kalmışsınızdır. Siz “Wish You”yu izlediniz mi? Sizin düşünceleriniz neler?
Kendinize çok iyi bakmanız ve çokça sevgiyle kalmanızı diliyorum…

Bu filme puanım: 10/10

Oyuncular

Baek Seo-bin

Lee Sang

Subin Park

Kang In-soo

Jung Ji Yeon

Kang Ye Na

 







4 yorum:

  1. Ben de izlemiştim. Güzeldi açıkçası. En beğendiğim şey ise görüntü kaliteliğidi. Pazar günü gazetede!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Beğenmene sevindim. Başkalarının da izlediğini görmek sevindirici. :)) 💜

      Sil
  2. hıhıms izlerim tabiiii :)

    YanıtlaSil