Light Pink Pointer

27 Haziran 2021 Pazar

Ateş Düşüyor | Kitap Yorumu

 Hepinize selamlar. Bugün sizlere Elise Kova’nın “Ateş Düşüyor” isimli kitabını inceliyorum. Umarım  bu incelememden hoşnut kalırsınız. O zaman sizi daha fazla bekletmeden incelememe geçiyorum.

Ne anlatıyor?          

Vhalla Yarl, yaşadıkları zorlukların üstüne tam bir kurtuluş kapısı bulduğunu düşünürken daha da dibe battığını fark eder. İmparator, suçlarının bağışlanması için savaşa katılması gerektiğini söyleyerek kendisini cepheye gönderir. Artık Kraliyet’in “malı”dır ve onlara bu savaşta zafer getirmesi bekleniyordur. Ama dövüşmeyi bilmeyen ve daha hem fiziksel hem de ruhsal olarak yaralarını yeni kapatabilmişken bu mümkün müdür?

Duygularından ve geçmişinden kaçmaya çalışan Vhalla, kaçanın kovalanacağından habersizdir…

Benim düşüncelerim neler?
Kitap oldukça akıcı ilerlerken araya katılan aşırı derecede vıcık vıcık aşk beni biraz sıktı açıkçası. Aynı zamanda Vhalla’nın sürekli ağlaması ve birinin varlığına ihtiyaç duyması da sinirlerimi hafiften bozmadı değil. Evet, Vhalla zor şeyler yaşadı ama bu kadarı da kendini küçük görmek ve yardıma muhtaç konuma getirmekten başka bir şey değil. Daha güçlü durmasını ve başını dik tutup emin adımlarla bu baş koyduğu yolda ilerlemesini isterdim.

Bir de “Hava Uyanıyor” kitabındaki Vhalla ile “Ateş Düşüyor” kitabındaki Vhalla arasındaki fark bu kadar kısa sürede nasıl oluştu anlayamadım. Evet, insanlar değişir ama bu kadar kısa sürede mi?

Kitabı sevmemişim gibi sadece kötü yönlerini söylemek olmaz. Olayların ilerleyişindeki akışın ve yazarın kullandığı dilin okuyanları kitaba bağladığını düşünüyorum. Yaratılan dünya oldukça başarılı. Bir de keşke prensler kendi işlerine bakabilseler. Malum kendi işleri dışında her türlü şeyi yapıyorlar.

Benim düşüncelerim bunlar. İncelememi okuduğunuz için teşekkür ederim. Kendinize çok dikkat edin, koskocaman sevgiler!

Bu kitaba puanım: 7/10

Hava Uyanıyor kitabı için yaptığım incelemeye ulaşmak için tıklayınız.

 

2 yorum:

  1. hımm bu devamı yani demekki okunmayabilirmiş gibii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım umarım diğer kitapları daha güzeldir. :)

      Sil