Light Pink Pointer

16 Ocak 2020 Perşembe

Blog Yazmaya Nasıl Başladın | Mim


Hepinize selamlar! Bugün çok güzel bir mim ile karşınızdayım. Bu güzel mime beni mimleyen Deep’e çok ama çok teşekkür ediyorum. Kendisi sayesinde bu mimi fark ettim ve hastalığımı bir nebze unutup kendime geldim. İçinde bildiğim bilmediğim her bitkiyi barındıran bitki çayımla bilgisayarın karşısındayım. Umarım hızlı bir şekilde iyileşebilirim. Siz de kendinize çok dikkat edin havalar bayağı soğudu.

Bu mimi başlatan Birpembesever’e de çok teşekkür ediyorum. Sayesinde bilmediğimiz bloggerları mim sayesinde tanımış oluyoruz. Buradan ona da kocaman sevgiler gönderiyorum!

Deep’in yazdığı mime ulaşmak isterseniz diye size linkini bırakayım hemen.


Sevgili Birpembesever’in de bloğunun linkini bırakayım o halde.


O zaman daha fazla uzatmadan mime başlıyorum.

Blog Yazmaya Nasıl Başladın?

Aslında “Notalarla Yolculuk” adlı mimde ufak da olsa Blogger’a nasıl başladığımdan bahsetmiştim. Ama şimdi detaylıca bir şekilde anlatmak istiyorum.

Teyzem “Kayıp Rıhtım” adlı bir platformda kitap, dizi ve film incelemeleri yazmakta. Böyle okuduğu ve izlediği şeyleri insanlarla paylaşması bana çok havalı ve eğlenceli gelmişti. Bir gün teyzem yine bir inceleme yazacaktı ve bilgisayar klavyesinde biraz yavaş yazıyordu. Ben de ona “Sen defterine yazdığın incelemeni oku ben bilgisayara hızlı bir şekilde yazarım.” diyerek yardımda bulundum. Parmaklarım klavyenin üzerinde dans ederken nedensizce bir heyecan ve heves kaplamaya başladı vücudumu. Birkaç gün böyle devam etti. Teyzem okudu ben bilgisayara geçirdim söylediklerini. Bu işten öyle zevk alıyordum ki bir anda teyzeme öylesine şunu söyledim:

“Keşke benim de böyle okuduklarımı ve izlediklerimi aktarabileceğim bir platform olsa.” dedim. O anda teyzem şunu söyledi:

“Neden olmasın? Blogger adlı bir site var orada okuduklarını ve izlediklerini incelersin.” Deyince iyice şok oldum.

Zaten kitap okumayı ve film izlemeyi delicesine seviyordum bu fikirle iyice beni heyecan bastı. Teyzem bana yardımcı oldu ve Blogger’a resmi olarak üye oluverdim.

Hemen yazma istediğimi durduramadım elbette. Yakın zamanda Koray Yersüren’in “Gözlük” kitabını okumuştum. Yazdım bende bloğuma. İlk incelemem işte “Gözlük” olmuştu! Tabii ben ve teyzem yan yana olacağız ve Netflix’ten dizi izlemeyeceğiz öyle mi? Bu imkânsız! Bir sürü teyzemle film izledik ve günü gününe izlediğim filmleri bloğuma aktarmaya devam ettim. Teyzem bizim oturduğumuz şehirde yaşamıyor, o yüzden gitmek durumunda kaldığında Blogger’ı biraz keşfe çıktım. Birçok yerde onu arayıp sürekli rahatsız ettim işte “Şu nasıl yapılır?” “Bunun rengi nasıl ayarlanır?” “Yazı tipini nasıl değiştireceğim?” tarzı sorularla çoğu kez kafasını şişirdim. Ama sağ olsun sıkılmadan hepsine cevap verdi. Benim sürekli arkamda durdu. O yüzden ona sonsuz şey borçluyum.

Benim Blog yazmaya başlama hikâyem buydu. Peki, siz nasıl blog yazmaya başladınız?

Bu mimi gören herkes bence mime katılmalı ama ben de Deep’in yaptığı gibi birkaç kişiyi mimlemek istiyorum.






Kendinize çok iyi bakın değerli okuyucularım. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşça kalın!


34 yorum:

  1. Aa yazıma yaptığın yorumda gördüm hemen atladım yazına :)) mimlenmişiim. En yakın zamanda yapıcam. Çok teşekkürleer :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben çok teşekkür ederiiim! :)
      Yazacağın mimi merakla bekliyorum sevgilerrr! :)

      Sil
  2. Teyzen iyi ki söylemiş, ne de güzel olmuş :))
    Davetin için çok teşekkür ederim, en kısa sürede yapacağım ben de. ♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten de teyzeme minnettarım :)
      Mime vereceğin cevabı heyecanla bekliyorum ve kucak dolusu sevgiler gönderiyorum kendine iyi bak yorumun için de çok teşekkür ederim! :)
      ♥♥

      Sil
  3. Yaa iyi ki yazmaya başlamışssın. İnsan yazmaya başlayınca kendini durduramıyor. Blogger gerçekten çok iyi bir platform. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için çok teşekkür ederim Gonca! Evet gerçekten iyi ki yazmaya başlamışım ve iyi ki sizin gibi blog yazanlarla tanışmışım! :)
      Yorumun için tekrardan çok teşekkür ederim kendine iyi bak! :)

      Sil
  4. yazmaktan vazgeçme hiç. ilgin ve yeteneğin zaman geçtikçe daha da büyüyecek:)
    mim için teşekkürler, yazmak için bir bahane çıktı bana da:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimse yazmaktan vazgeçmesin hiç! :)
      Yorumun için asıl ben çok teşekkür ederim yazar yazmaz mime verdiğin cevaba bakacağımm! :)
      Kucak dolusu sevgiler gönderiyorumm! :)

      Sil
  5. oleey çok güzel blog hikayen. teyzen saolsuun. filmler, diziler, kitaplar ve tatlı dilinle seeen aramızda en iyilerdensin ki zateen. hep burda olalım yıllarcaaaa :) ayrıca, kitap danışmanım da oldun ki zateeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa ne kadar mutlu olduğumu anlatamam bu yorumunla deep!♥ :)
      Böyle düşünmen beni o kadar sevindirdi ki gerçekten ne diyeceğimi bilemiyorum. Çoooooook ama çooooook teşekkür ederim bu mükemmel yorumun için. Kendine çok iyi bak kucak dolusu sevgiler gönderiyorum sanaaa! :)

      Sil
  6. Blog işini sana benim öğrettiğime kim inanır... Benden çok daha iyisin blogda, her gün yeni yazı girdin mi diye kontrol ediyorum ve aldığın yorumlara baktıkça da keyifleniyorum. Sen Eylül, bence bu işte bir harikasın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için çok teşekkür ederim teyze. Blogda eğer iyiysem bunların hepsi senin sayende olmuştur :)
      Bana önderlik edip bu harika dünyaya dalmama yardım ettiğin için çok teşekkür ederim. Seni çok seviyorum ve sana sevgilerimi gönderiyorum! :)

      Sil
  7. ne de güzel yapmış teyzeniz size önderlik etmiş. umarım bu güzel yazılarınız daim olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için çok ama çok teşekkür ederim çok mutlu oldum :)
      Umarım herkesin güzel yazıları hep daim olur! :)
      Kocaman sevgiler gönderiyorum! :)

      Sil
  8. Yazmak bir süre sonra insanı içine alıyor ve yazmadan duramıyor insan. İyi ki gelmişsin blog dünyasına, içeriklerini keyifle okuyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için çok ama çok teşekkür ederim! Bunu duymak beni çok mutlu etti. Gerçekten de öyle insan bir yazmaya başladı mı durduramıyor kendini :)
      Yorumunuz için tekrardan çok teşekkür ediyorum ve sevgiler gönderiyorum! :)

      Sil
  9. baak teyzen de doğru sölüyooooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehehehe böyle söylemesi beni çok mutlu ediyor :)
      Herkesin böyle söylemesi beni çok mutlu ediyor ve iyi ki blog yazmaya başlamışım diyorum. Özellikle senin yorumlarınla çoğu kez gülüyorum, kahkahalar atıyorum. Eksik olma deep! :)
      Seviliyorsun!

      Sil
    2. sen daaa :) baaak son yazımda varsın kiiii :)

      Sil
    3. Aaaa çok teşekkür ederim! Hemen geliyorum son yazınaaaaa! :)

      Sil
  10. Gerçekten düşüncelerini aktarmak kadar rahatlatıcı bir şey yok. Blogger da bunları aktarmak için harika bir platform. Evet, başkalarının da nasıl başladığını okumak heyecan verici :)
    Yorumun için çok teşekkür ederim sevgili İlkay kocaman sevgiler gönderiyorum! :)

    YanıtlaSil
  11. İyi ki bloggerdasın o zaman! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki hepimiz bloggerdayız! :)
      Yorumun için çok teşekkür ediyorum ve kucak dolusu sevgiler gönderiyorum! :)

      Sil
  12. Ne güzelmiş yazma hikayeniz, keyifle okudum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim! Keyifle okuduysanız ne mutlu bana. Yorumunuz için çok teşekkür ediyor ve kocaman sevgiler gönderiyorum! :)

      Sil
  13. https://720p-izle.com/izle/altyazi/kimi-no-na-wa-hd.html

    senin adın, burdan izle işteeee :) anıl ile umut a başladıım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim deep! İzleyecek site bulamıyordum sayende buldum. Tekrardan teşekkürler :)
      "Güneşi Söndürmem Gerek"in bir kafası var fena kitap değil. Ama üstünde biraz düşününce hayatıma pek bir şey katmadığını fark ettim. Yine de okuduğum türk gençlik romanları arasında en güzellerindendi denebilir. "Ölüme Fısıldayan Adam", "4N1K", "Ahali", "Gözlük" tarzı kitapları sevenlerin "Güneşi Söndürmem Gerek"i hayli hayli seveceğini düşünüyorum çünkü dediğim gibi kitabın bir kafası vardı. İçinde Argo geçse de kötü bir kitap değildi. Öylesine boş zamanlarda okumak için güzel bir roman. Ben beğendim kısacası umarım sende beğenirsin :)
      Kocaman Sevgiler! :)

      Sil
    2. ölüme fısıldayan adam okudum. benzer kitaplar okuyom ben de arada zaten. evet ya yani kitapların hep bize bişiler katması lazım değil kiii. okuma keyfi için de okunur yaniii. iyi gidiyo, başlardayıım, üzüntülü başladı bakalıım :)

      Sil
    3. Umarım beğenirsin! Arada dediğim gibi Argo falan var da artık maalesef ki tüm gençlik romanlarında argo bulunuyor :(
      Sevgiler gönderiyoruuum deep! :)

      Sil
  14. iyi ki başlamışsın diyeyim o halde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bu yorumun için! Düşündüklerimi paylaştığım, yorumladığım böyle bir işe başladığım için ben de iyi ki başlamışım diyorum. Böyle güzel yorumlar alınca çok mutlu oluyorum. :)
      Tekrardan yorumun için çok teşekkür ediyor ve sevgiler gönderiyorum! :)

      Sil
  15. Notalarla Yolculuk miminde okumuştum ilk, teyzenin yardımcı olduğunu ve nasıl hoşuma gitmişti teyze-yeğen ilişkiniz anlatamam :) Tekrar aynı şeyi söyleyeceğim, iyi ki yardımcı olmuş ve blog dünyasına adım atmışsın. Kitap değerlendirmelerin çok kaliteli. Devamını diliyorum hep :) Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çok teşekkür ederim sevgili Momentos! Bu yaptığın yorumunla ne kadar mutlu olduğumu anlatamam tekrardan çok teşekkürler! :)
      Umarım hepimiz uzunca yıllar Blog dünyasına devam ederiz!
      Kendine çok iyi bak kucak dolusu sevgiler gönderiyorum! :)

      Sil
  16. Thanks you very much! Released post very spectacular!
    Teşekkürler! Oldukça harika görünüyor. Çok güzel yazı olmuş. Tek kelimeyle harika! Ne desem bilemedim. Yapay Zeka Mühendisliği adı altında ilk ve tek yapay zeka platformuyuz. Vay canına. Oldukça iyi.
    Türkiye Yapay Zeka
    Best Regards!

    YanıtlaSil