Light Pink Pointer

29 Ocak 2020 Çarşamba

Av | Kitap Yorumu


Hepinize selamlar! Bugün “Lütfen hayatımdan çaldığınız 1 saatimi geri verin.” Dediğim bir kitabın incelemesini sizlerle paylaşacağım. M. Rise isimli yazarın kaleme aldığı “Av” kitabını hadi hep beraber biraz daha derinlemesine inceleyelim.

Ne anlatıyor?

Annabelle Jefferson, eskiden ailesinin yaşadığı Hiddenfield Kasabası’na taşınır. Ailesinin ölümü üzerine elbette bu kasabaya gelmeyi ummuyordu. Bu kasabaya adımını attığı anda birçok şey çoktan ters gitmeye başlar. Kurtlar tarafından kovalanır mı dersiniz, bıçaklanan bir kız mı görür dersiniz yoksa saçma sapan soğuk davranışlarıyla “genç kızların hayali (!)” rolündeki Jay Sullivan ile mi tanışır dersiniz… Evet, hepsi iki günde olur. Ha bir de sarışın bir arkadaşımız var. Eden Kingswell. Kendisi de Jay Sullivan kadar “genç kızlarımızın hayali (!)” tipindeki bir karakter. Jay Sullivan’ın sakladığı bir sürü sır vardır. Tehlikeli bir tip olan Jay Sullivan, Annabelle’nin hayatına bir anda girmesi ile peşinden bir takım sırlar getirir. Ve böylece Annabelle’nin esrarengiz hayatı başlamaya başlar.

Benim düşüncelerim neler?

Evet, gelelim benim düşüncelerime. İlk öncelikle belirtmeliyim ki kitabın ilk 60 sayfasını okumama rağmen kitabın ne kadar saçma olduğunu kavramış bulunmaktayım. Ağaçtan atlayan ve yakışıklı çakma Edward Cullen’lar mı dersiniz, klasik Wattpad kitaplarındaki soğuk ve kaslı erkek karakterler mi dersiniz hepsi kitabın içinde vardı. Bir de çakma Bella Cullen’ımız olan Annabelle Jefferson var.

Ah hadi ama! 

“Alacakaranlık”a bayılıyorum ve kitaptaki karakterleri “Alacakaranlık” karakterleriyle kıyaslamaktan nefret ediyorum ama bana böyle hissettirdi açıkçası.

Şimdi birçok kişi “Kitabın sadece 60 sayfasını okudun, belki devamını okursan seveceksin neden ön yargılısın?” diye düşünüyor olabilir. İlk öncelikle Jay Sullivan adlı karakter ile Annabelle arasında olan konuşmalardan ve olay örgüsünün 60. Sayfada olmama rağmen ne kadar hızlı ve korkutucu derecede gülünç bir şekilde ilerlediğine bakacak olursak kitap kesinlikle tam bir fiyaskoydu. Kitaptan aşırı derecede ağır bir Wattpad kokusu yayılıyor. Yanlış anlaşılma olmasın “Gözlük”, “Nar”, “4N1K” falan kitapları gibi kaliteli Wattpad’ten çıkmış gençlik kitapları da var. Ama hani şu kendini bir şey sanan, üstünlük kurmaya çalışan erkek karakter tipleri var ya Wattpad’te. İşte kitap onun gibiydi. Masum rolündeki bir kız ve siyah kıyafetlere bürünmüş sırlar içindeki bir genç.
Ne klişe ama!

Kısacası benim düşüncelerim bunlar. Umarım bu incelememi beğenirsiniz. Kendinize çok iyi bakın değerli okuyucularım, kocaman sevgiler gönderiyorum hepinize!

7 yorum:

  1. m rise. yerli yazar mııı. anladım, vatpetteki klişe karakterlerden, evet yaa okuyom ben de bi dolu wadpet romanı, çok benziyolar birbirlerine, masum kız, yaralı sert baka erkek çok genelde, kahraman olarak. burda anlattığında da evet biraz saçma gülünçlü gibi duruyoooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. M. rise ismini ilk gördüğümde ben yabancı sandım da türk çıktı yahu :)
      Gerçekten çok saçma ve klasik bir kitaptı. Aldığım yorumlar olumlu yöndeydi ama ben pek sevemedim. Hop bıraktım bende kitabı hemen kitaplığıma.
      Yorumun için çok teşekkür ediyorum deep! Kucak dolusu kalpler ve sevgiler gönderiyorum! :)

      Sil
  2. Evet ya herkes yazarı yabancı sanmış. Bir de kitap karakterleri yabancı olunca "Kesin yabancı bir yazar" diye düşünmeden edemiyoruz. Kitabı görünce yavaş yavaş uzaklaşmıyoruz. Direkt kitaba arkamızı dönüp oradan koşarak kaçıyoruz. :)
    Çok teşekkür ederim bu yorumun içinnnn! Kendine çok iyi bak sevgiler! :)

    YanıtlaSil
  3. kitap iyi gidiyooo. umut ile göktuğ sohbetleri hoş (iyi madem:) akın giray keremsu :) bakalım nolcaaaK:) iyi geceleer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonunu okuyunca şoklar içerisinde kalacaksın deep! :)
      Aman aman spoiler vermeyeyim ^.^
      Keremsu, Akın, Giray üçlüsü... neler olacak daha neleeer :)
      Sana da iyi geceler deep umarım güzel rüyalar görürsün! :)

      Sil
    2. heey, sen ikinci kitabı okuduktan sonaa okuycam ben daaa :)

      Sil
    3. Tamamdır o zaman ilk iş kitabı internetten isteteyim bakalım 2. kitap nasılmış öğrenelim :)
      Normalde seri olan kitapların sadece ilk kitabını inceliyorum. Ama "Güneşi Söndürmem Gerek"in 2. kitabıyla buna bir son vereyim bari diğer kitapların da devam kitaplarını falan incelerim blog dolu dolu ve güzel olur :)
      Okuduğum zaman mutlaka bloğuma yazacağım kucak dolusu sevgiler ve öpücükler deep! :)

      Sil