Light Pink Pointer

15 Kasım 2019 Cuma

Notalarla Yolculuk | Mim


Hepinize selamlar! Bugün çok güzel bir mimle daha karşınızdayım. Tabii beni mimleyen kişi de bir o kadar güzel. Beni mimleyen deep’e çok ama çok teşekkür ederim. Onun sayesinde bu mükemmel etkinliklerden birine daha katılmış oldum. Bu arada mimi başlatan Sevdiğim Günlük’e de çok teşekkürler o olmasa mim de olmazdı.

 Bugünkü paylaştığım mimin konusu dinlemeyi en çok sevdiğimiz 2 şarkının bizde uyandırdığı hisler ve anıları yazmak. Doğrusu bu biraz zor bir seçim olacak çünkü çoğu dinlediğim şarkı bana efsane şeyler hissettirir. Örneğin yağmurlu bir geceyi, karla kaplanmış yolları ya da sahibinin kucağında kıvrılan bir kediyi… Bu yüzden seçeceğim şarkılar bana vermek istedikleri duyguları en belirgin hissettiren şarkılar olacaklar. Daha fazla uzatmadan hemen şarkıları yazmaya geçeyim!

1-SEDEF SEBÜKTEKİN- KAYBOLUYORUM (SÜT)

Sedef Sebüktekin “Şarkılara Fısıldayan Kadın” tabirini kullanabileceğim bir şarkıcı. Sesi o kadar huzur verici ve rahatlatıcı ki kendimi hayalden hayale geçerken buluyorum. Peki, bu şarkı bana hangi anılarımı hatırlatıyor? Hemen başlayayım anlatmaya. Bu şarkı bana yaz ayının akşamlarını hatırlatır. Teyzemle canlı müzik dinlemek için sokaklara çıkışımızı, beraber sabahlara kadar izlediğimiz Netflix dizilerini/filmlerini, birbirimize anlattığımız komik olan her şeyi hatırlatır bu şarkı bana. Neden mi? Sedef Sebüktekin’i tanımamı sağlayan kişi teyzemdi zaten. O yüzden Sedef Sebüktekin ismini duyunca direkt aklıma gelen kişi çılgınlar çılgını teyzemdir. Beraber geçirdiğimiz onca şeyin hakkını asla ödeyemem. Beraber büyüdük biz teyzemle, teyze yeğenden çok abla kardeş gibiyiz. Aynı tişörtlerden alıp giyinerek sokaklardaki tüm gözleri üzerine çeken birer abla kardeş. Birbirlerine hiçbir sırrını çekinmeden söyleyebilen birer abla kardeş. Ve en önemlisi;

Ne olursa olsun sürekli birbirlerini destekleyen birer abla kardeşiz biz.  Dediğim gibi teyzemin hakkını asla ödeyemem ama sadece yaptıkları için değil. Beni Blogger’la tanıştıran kişi de kendisi. O olmasaydı kesinlikle kendimi geliştirip böyle mutlu olacağım yazılar yazmazdım. Onu çok ama çok seviyorum. O yüzden bu şarkının yeri bende ayrıdır.

Aynı zamanda teyzemin de bloğu var. Ulaşmak isterseniz diye bırakıyorum şuraya: korkuthatun


2-BTS- THE TRUTH UNTOLD

BTS’in vokal olan dört üyesi Jungkook, Jin, Taehyung ve Jimin’in söylediği bu şarkı ilk dinlediğimde gözlerimin dolmasını sağlamıştı. O kadar derinden söylüyorlar ki şarkıyı insan kendini uzay boşluğunda süzülüyormuş gibi hissediyor. BTS yaşadığı zorluklara rağmen ayakta kalmayı başaran mükemmel bir grup. Yaşadıkları zorlukların üstesinden gelerek birçok insana pes etmemeyi, gayret etmeyi ve başarının azme dayandığını gösteriyorlar. Bu yüzden BTS bana gayret etmeyi, mutluluğun yakın olduğunu ve asla umutsuzluğa kapılmamam gerektiğini hissettirirler. Bu şarkı hakkındaki anılarıma gelirsek…

Her kendimi mutsuz hissettiğimde bu şarkıyı dinlerim aslında. Ama aklıma gelen en belirgin anı 1 yıl önceki ölen kedim oluyor. 4 yıldır benimle kalan, gözlerimin önünde büyüyen kedim… İlk zamanlarda yokluğu fazlasıyla anlaşılıyordu. Evde yürüyen, bana sürtünen, karşılıksız sevgisini hissettiren bir canlı yok. Ben yattığımda yanıma gelen, ayaklarıma yaslanarak yanımda yatan biri yok artık. Onun için her şeyi yaptık ailecek. Maddi manevi her şeyi ama maalesef ki onu 14 Kasım 2018’de kaybettik.

Bir kavanozum var. Dertlerimi, sıkıntılarımı, mutluluklarımı her şeyimi kedime mektup yazarmış gibi yazıp o kavanozun içine atıyorum. Birkaç ay önce bunu yapmayı bıraktım neden bilmiyorum ama bunu yapardım. Bu bana iyi hissettirirdi.

Bu seçtiğim iki şarkı bana bu duyguları tattırıyorlar. Umarım yazımı beğenmişsinizdir. Tekrardan beni mimleyen deep’e çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşça kalın!

Bir de 3 kişiyi mimlemeliymişiz. O zaman hemen mimleyeyim!





Deep'in Yazdığı Mime Ulaşmak İçin Buraya Tıklayabilirsiniz: Deep'in Mimi


42 yorum:

  1. İlk kez dinlediğim şarkıları beğendim. Özellikle birincisi daha yakın geldi. İkincinin İngilizce alt yazılı olması sözleri anlaşılır kılıyor, iyi yani:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim. Yararlı olabildiyse bu yazım ne mutlu bana :)

      Sil
  2. İki şarkıyı da daha önce dinlememiştim. Bts hayranlarına anlamsız ifadeyle bakardım meğerse çok iyiymiş, şarkıya kitlendim kaldım resmen, yaaaa sesleri çok güzel 🖤🖤🖤🖤 teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve söylemeyi unuttum teyze yeğen ilişkinize hayran kaldım :)
      Kedin için başın sağolsun :(

      Sil
    2. Rica ederim asıl ben seni böyle güzel bir şarkıyla tanıştırabildiğim için çok mutlu oldum :) Teyze yeğen ilişkimizin böyle samimi olması sanırım teyzem ile aramda fazla yaş farkı olmamasından kaynaklanıyor :)
      Çok teşekkür ederim baş sağlığı dilediğin için de. Onu özlüyorum. :(
      Ama hayat bu. Hepimiz göçüp gideceğiz...
      Yorumun için çok teşekkür ederim sevgiyle kalman dileğiyle! :)

      Sil
  3. İki şarkıyı da ilk defa dinledim ve sevdim, genelde ilk defa dinlediğimde sevmem zor olur ama :)) ne güzelmiş hissettiklerini yazıp kavanoza atmak, sonsuza gömmek gibi bir şey çok sevdim bunu.
    Hep matrak bir teyzem olmasını istemişimdir. Ve böyle hikayeleri okudukça evde hayvan beslemeye daha bir yakınlaşıyorum gerçekten. Bu arada sadece hayvanlara dokunamamamdan kaynaklı bu isteksizlik, yoksa onların sevgisine sadıklığına dostluğuna diyecek tek bir kelimem yok. Kediniz adına çok üzüldüm gerçekten.
    İyiki katılmışsınız mime çok mutlu oldum. Sevgilerimi gönderiyoruum☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bu ince yorumun için :)
      Şarkıları sevmeniz beni çok mutlu etti. Kavanoza notlar bırakmak... Gerçekten mükemmel bir şey. Hele de bunu benim için çok önemli olan kedime yazıyormuş gibi mektup yazarak kavanoza atmak. Bazıları hayvanlara dokunamaz ama uzaktan sevmekte dokunmak gibi güzeldir :) Sonuçta sevgi her türlü sevgidir :)
      Bende size sevgilerimi gönderiyorum tekrardan çok teşekkür ediyorum sağlıkla kalın! :)

      Sil
  4. Sedef Sebüktekin kesinlikle bağımlılık yapıyor o yüzden suyunu çıkartacak kadar dinlemek gayet normal :)
    Aklına şarkı gelirse kesinlikle cevaplarını okuyacağım. Fazlasıyla merak ediyorum senin gibi şirin insanların cevaplarını :) Yorumun için çok teşekkürler, kucak dolusu sevgiler! :)

    YanıtlaSil
  5. ay bayıldım yazınaa. kavanoza da bayıldım. bts çok severim ben deee. armys sin yaneee hihi :) sedef hemen dinlemeye alcaam :) ama şarkının hissettirdiklerini çok sevdim yaaa arada annat bize ikiniziii :) abla teyze hihi :) çok tatlısınııız :)ay blogunu bilmiyormuşum demekki onun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooooook teşekkür ederiim! ARMY olmak kadar güzel bir şey yok yahu! :)
      Arada anlatacağım mutlaka teyzemi. Çok teşekkür ederim bu mükemmel yorumun için çok ama çok mutlu oldum. Kucak dolusu sevgiler Deep! :)

      Sil
  6. hey:)
    mim için teşekkürler, heyecanlandım yeni yazı konusu çıktı bana:) kavanoz olayını çok sevdim. peki kavanozu günler sonra (belki de aylar, yıllar) açıp yazdıklarını okuduğunda ne hissediyorsun? aklından neler geçiyor? hayatındaki değişimler ne durumda oluyor? merak ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selaaam! Mime vereceğin cevapları çok merak ediyorum. Yazdıklarınla insanları tam kalbinden vuruyorsun. Bu çok ama çok güzel bir şey! Şahsen ben yazılarını okuyunca nedensizce yüzümde gülücükler açıyor :)

      Kavanoz işi için şöyle söyleyeyim bir kaç aydır yazmıyorum maalesef. Ama bir kaç ay önce, önceden yazdığım yazılara bakıp
      "Ne günler atlatmışım be!" dediğim oluyor:)

      Ama bazen de yazdığım cümlelere bakınca gözlerim doluyor. O an yazdığım cümleden yaşadığım şeylerin beni ne kadar üzdüğünü hatırlıyorum ve cümlelerimden bunu hissedebiliyorum. Bazen ne kadar zaman geçerse geçsin, bazı yaralar kapanmıyor. Ama o yaralar her ne kadar canımızı acıtırsa acıtsın o yaralar sayesinde bir takım şeyleri öğreniriz. Mektuplarımı okuyunca aynen böyle hissediyorum. Kendi kendime çok güçlü olduğumu ve istersem her şeyi yapabileceğimi hatırlatıyorlar bana. O yüzden mektuplarımı seviyorum :)
      Yorumun için çok teşekkür ediyorum ve hayatında her şeyin istediğin gibi olmasını diliyorum! Sevgiler! :)

      Sil
    2. kavanoz dipli dünya diyesim geldi:) yaşayarak, acıtarak, ağlatarak ama güldürerek öğretiyor bi şeyleri. aslında dünyanın da suçu yok ya:)
      ben eski defterlerime yazdıklarımı okuduğumda, zor zamanlarımı mesela, içim daralıyor. okumak istemiyorum. bu yüzden de bir ara yazmaktan soğumuştum. çünkü yazınca aklımdaki düşüncelerden, kötü anılardan kaçamıyordum.
      sonra fark ettim ki, güçleniyorum yazdıkça ve yaşadıkça. aynı senin dediğin gibi "kendi kendime çok güçlü olduğumu ve istersem her şeyi yapabileceğimi hatırlatıyorlar bana."
      hep yaz sen okuyalım:)

      Sil
    3. Kavanoz dipli dünya... Ne güzel isim yahu! :)
      Evet bazen gerçekten okuduklarımızı okuyunca içimiz daralabiliyor. Hatırlamak istemediğimiz şeyleri tekrar gün yüzüne çıkarmış oluyoruz. Ama sonunda gerçekten de her şeyi başarabilecek bir potansiyele sahip olduğunu anlamak, hissetmek yaşamak... İşte bu duygular tarif edilemez :)
      Umarım hep yazarım. Umarım hep beraber hep yazarız!
      Yorumun için çok teşekkür ederim çok ama çok mutlu oldum huzurla doldu içim :)

      Sil
  7. BTS'i görmeyi beklemiyordum doğrusu :)
    Ben de dinlerken senin gibi hissediyorum, sanki şarkı beni alıp bambaşka bir boyuta taşıyormuş gibi..
    Diğerini ise bilmiyordum, dinleyeceğim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BTS! Çok sevdiğim bir grup. Bayılıyorum!
      Şarkılar, gerçekten hepimizi bambaşka bir boyuta taşıyorlar :)
      Sedef Sebüktekin'i de umarım beğenirsin :)
      Yorumun için çok teşekkür ederim kucak dolusu sevgiler! :)

      Sil
  8. iyi geceler geçerken bi uğradııım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz geç gördüm yorumu ama sana da iyi gecelerrrr :)

      Sil
  9. Çok güzel bir mim yazısı olmuş. Özellikle ilk şarkıya ve sese bayıldım. Hiç dinlememiştim. Teyzenle ilişkin ne güzel, kardeş gibi. Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar! Çok teşekkür ediyorum bu güzel yorumunuz için. Evet, Sedef Sebüktekin'in sesi gerçekten muazzam beğenmenize çok sevindim. Tekrardan yorumunuz için teşekkür ediyorum sevgiyle kalın! :)

      Sil
  10. Merhaba editör
    yeni keşif ettim
    sizi takip ve izlemeye aldım.
    Uygun zamanda bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim mutlaka bloğunuza uğrayacağım. Sevgiler, saygılar!
      :)

      Sil
  11. son yazımdasın ciciş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa çok teşekkür ederim! Çok mutlu oldum. İnan bana günün yorgunluğuna çok iyi geldi bu haber :)
      Seviliyorsun deep!

      Sil
  12. Teyze olayına bayıldım.. çok isterdim ben de yeğenimle hayatı paylaşmayı. :) Şarkı da güzeldi. Teşekkür ederim ben de bu şarkı için. Kedine de çok üzüldüm. Ben 3 tane kedimi kaybettim. Acısını çok iyi biliyorum. Güzel bir yayın olmuş. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar! yorumunuz için öncelikle çok teşekkür ederim. Belki teyze yeğen hayatı paylaşamıyor olabilirsiniz ama umarım ki çok sevdiğiniz biriyle mutlu mesut bir hayat paylaşırsınız! Başınız sağ olsun sizin kedileriniz için de. Tekrardan çok teşekkür ediyorum yorumunuz için ve sevgilerimi gönderiyorum! :)

      Sil
  13. hiç duymadığım şarkılar. teyzenize gidiyorum şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi böyle güzel şarkılarla tanıştırdığım için o zaman çok sevindim :) Teyzemin blog tarzı benimkinden farklı ama eminim ki beğenirsiniz. Yorumunuz için çok teşekkür ediyorum kucak dolusu sevgiler! :)

      Sil
  14. Mim yazınız ve seçtiğiniz parçalar çok güzel. Bu arada blogunuzu deeptone'nin yazısında gördüm ve sizi takibe aldım. Başarılar dilerim. Bana da beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum. Bloğuma hoş geldiniz! Deep olmasa gerçekten ne yapardım bilmiyorum. Yorumlarıyla, yazılarıyla günümü aydınlatıyor :)
      Yorumunuz için teşekkür ediyorum tekrardan bloğuma hoş geldiniz sizin bloğunuza da mutlaka uğrayacağım sevgiyle kalın! :)

      Sil
    2. Cevabın çok güzel olmuş eylül. Başarılar.

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim çok mutlu oldum yorumunuz sayesinde! :)

      Sil
  15. Epeydir şarkı arıyordum ve tam da benim tarzım olan Sedef Sebüktekin'in parçasını sevdim. Güzel bir mim olmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size layık bir şarkı bulabildiysem ne mutlu bana! Çok teşekkür ederim yorumunuz için kucak dolusu sevgiler gönderiyorum! :)

      Sil
  16. Yanıtlar
    1. Çooook teşekkür ediyorum o senin yazılarının güzelliği! :)

      Sil
  17. Mimlediğin için çook teşekkürler.Cevabımı paylaştım.Her iki şarkıyı da bilmiyordum ama ilki benim çok hoşuma gitti.Hem sendeki anlamı çok güzel hem de şarkının sözleri,uyumu çok güzel. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba mutlaka en müsait zamanımda mimini okuyacağım. Cevaplarını çok merak ediyorum. Yorumun için çok teşekkür ediyorum :)

      Sil
  18. geçerken uğradıım iyi geceleer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine sabah gördüm yorumunu ama sana da iyi geceler dileyeyim o zaman :D Teşekkür ederim :)

      Sil
  19. BTS'in TTU şarkısı gerçekten uff tüyler diken diken. Aşırı moralim bozuk olduğunda ilk kısmını duymak ağlamam için yetiyor. Çocuklar da konserde her söylerken gözleri dolu dolu oluyor. O kadar anlamlı bir şarkı kı... Etkinlenmeyen de nee bileyim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tüyleri diken diken eden bir şarkı. BTS zaten her şarkısını büyük bir tutkuyla söylüyor bu şarkıda da ayrı bir tutkulu söylemişler.
      Etkilenmeyen de gerçekten ne bileyim yani! :D
      Yorumun için çok teşekkür ederim Gonca, çok mutlu oldum kucak dolusu sevgiler ve bol bol öpücükler ! :)

      Sil