Light Pink Pointer

12 Temmuz 2020 Pazar

Itaewon Class | Dizi Yorumu


Hepinize selamlar! Bugün sizlere Netflix’in Orijinal Dizisi olan, Gwang Jin’in eseri olan “Itaewon Class”ı inceleyeceğim. Umarım bu incelememden hoşnut kalırsınız. Sizi bekletmeden incelememe geçiyorum!

Ne anlatıyor?

Park Saeroyi, babası ile birlikte normal bir hayat sürmektedir. Ta ki yeni bir okula alınana kadar. Babasının çalıştığı şirketin başkanının oğlu da Saeroyi ile aynı okuldadır. Saeroyi normal bir okul hayatı geçireceğini düşünürken sınıfta bir zorbalık olayı ile karşı karşıya kalır. Jang Geun-won isimli zorba çocuğa kimse hatta öğretmenler bile engel olmazlar. Bu olaya şaşıran Saeroyi Geun-won’a tepki gösterir ve kavga çıkar. Müdürün odasına aileleri çağrılınca Geun-won’un babasının çalıştığı şirketteki başkanın oğlu olduğu ortaya çıkar. Saeroyi’nin özür dilemesini ve ayaklarına kapanmalarını isteyen başkan, Saeroyi’nin bunu yapmayacağına dair sözlerine şaşırır ve onu okuldan attırır. Böylece Saeroyi ve babası ortada kalırlar. Ama bunlar daha olayların başlangıcıdır. Saeroyi kolay kolay Jang ailesinden kurtulamaz…

Benim düşüncelerim neler?

Paranın insanları nasıl yönettiğine şahit olduğumuz bu Kore dizisinde ruhunu satmayan Saeroyi’nin hayatta kalma mücadelesini izliyoruz aslında. Tüm zorluklara rağmen yıllarca sabreden bir gencin hedeflerine ulaşma çabasını ve bu süreçteki tepkilerini izlerken çevresinde yeni edindiği dostlarla bir aile olmaya başlar Saeroyi. Kişilik açısından hepimize örnek olacak bir karakter olan Saeroyi bence bu diziyi izlediğinizde sizin de kalbinizde yer edinecek.

Dizinin konusu dışında müzikleri de çok hoşuma gitti. Birkaçını boş zamanımda Youtube’dan dinlemeyi düşünüyorum. Oyunculuklar efsaneydi. Bazen o kadar gerçekçi bir şekilde rol yaptılar ki ister istemez “Vay canına!” diyor insan. Dizi bittiğinde bitmiş gibi hissetmedim, bitmesini istemedim ama her güzel şeyin bir sonu vardır. Tam zamanında bitirilen diziler hem insanı baymaz hem de keşke bitmeseydi kelimelerini insanların zihninde canlandırarak insanların kalbinde kalıcı bir yere sahip olurlar. Bu konuda “Itaewon Class” da kalbimde kalacak dizilerden bir tanesi oldu.
Oyunculuklarıyla, dizi müzikleriyle, verdiği mesajla “Itaewon Class” bence Kore dizilerinin olmazsa olmazı, bir efsanesi sayılabilir. Siz “Itaewon Class”ı izlediniz mi? Sizin düşünceleriniz neler?

Bir sonraki incelememde görüşünceye dek hoşça kalın, sağlıcakla kalın…

Bu diziye puanım:10/10


Oyuncular

Park Seo-joon

Kim Da-mi

Kwon Nara

Park Bo-gum

Lee Joo-Young

Kim Dong-hee

Ahn Bo-hyun

Chris Lyon

Yoo Jae-myung

Kim Hye-eun

Da-wit Lee

Yoon Park

Ryu Kyung-soo

Son Hyun-joo

Seo Eun-soo

NC.A

Hong Seok-cheon

Yoon Kyung-ho

Ahn Sol-bin

Joon Hyuk Lee

Jeon No-min

Kim Yeo-jin

Won Hyun-joon

Choi Yu-ri

Hong Seo-joon

Kim ll’joong

Kim Ji-young

Han Ye-ji


5 yorum:

  1. Ayyy herkesler çok seviyor bunuuu. Şu sıralar pek modumda olmayınca beğenmem diye başlamıyorum ama aşırı da merak ediyorum. Ama heba etmemek adına biraz daha geç başlasam iyi olur :)Ablam güncel izlemişti. Sürekli bir ostu vardı onu dinliyordu evde ben de onun sayesinde ezberledim galiba :D Güzel dizilere hasret kaldık. Son çıkan çoğu dizi iyi değil :/ Aralarında bir tane böyle görmek güzel oldu. İzlediğimde severim gibi bence severim :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için çok teşekkür ederim sevgili Gonca! Mor Düşler Kitaplığı sayesinde keşfettim ben de diziyi. Bence de modunda olduğunda izlemelisin çünkü oldukça hoş bir dizi. Bence de seversinnn :))

      Sil
    2. Hihi ben de o izlerken epey bir maruz kaldım :D Bana sen gıcık olursun dediği için biraz sonlara attım listede. Sinirlenince bırakıyorum dizileri :D

      Sil
    3. İyi bir tercih olmuş bence. Sinir krizi geçirmemek elde değil. :D

      Sil
  2. Yorumun için çok teşekkür ederim sevgili İlkay! Umarım devam edip çok seversin! :)

    YanıtlaSil