Light Pink Pointer

20 Mayıs 2021 Perşembe

Yuri!!! on Ice | Anime yorumu

 Hepinize selamlar. Bugün sizlere MAPPA tarafından hazırlanan bir spor animesi olan “Yuri!!! on Ice” ı inceliyorum. Umuyorum bu incelememden hoşnut kalırsınız. O zaman daha fazla uzatmadan incelememe geçiyorum.

Ne anlatıyor?

Katsuki Yuri, küçük yaşlardan beri artistik paten yapmaktadır ama en son katıldığı yarışmada neredeyse berbat denecek bir performans gösterdikten sonra artistik patenle arasına bir soğukluk girer.

Çocukluğundan beri idolü olan ve kendisinden sadece 4 yaş büyük olmasına rağmen beş kez dünya şampiyonu olan Victor Nikiforov ise Katsuki Yuri’nin küçüklüğünden beri büyük bir hayranı olduğu Rus bir artistik patencidir.

Günün birinde Katsuki Yuri’nin sıradan bir günde çalışmak için buz pistine gitmesi ve orada Victor Nikiforov’un artistik paten yarışmalarında yaptığı koreografiyi yaparken gizlice çekilen videosunun internete sızdırılması ile bu video sosyal medyada patlar. Normal olarak bu video Victor’a da ulaşır. Videoyu gören Victor, Yuri’nin içinde parlamayı bekleyen bir başka Yuri olduğunu fark eder ve ani bir kararla bulunduğu yerden Japonya’ya, Katsuki Yuri’nin yanına, uçakla gider. Yuri’ye bundan sonra kendisinin koçu olacağını ve kendisine önlerinde duran Grand Prix Olimpiyatları’nda altın madalyayı kazanmasında yardımcı olacağını söyler. Bunun üzerine küçüklüğünden beri Victor’a hayran olan Yuri için her anlamda yeni bir dönem başlamış olur.

Benim düşüncelerim neler?

Animenin isminin “Yuri on Ice” olması bana kalırsa her anlamda çok hoş çünkü özgüvensiz ve kendini yetersiz hisseden Yuri’nin buz üstünde ne kadar da farklı, asi ve kendinden emin oluşunu izliyoruz.

Kimi yerlerinde haykırarak güldüğüm oldukça sevimli bir animeydi. Shounen-ai diyebileceğimiz bir türdü. Victor ve Yuri’nin birbirlerini tamamlayışlarını aşkla izledim. Given tarzı animeleri sevenlerin büyük bir ilgiyle izleyeceklerini düşünüyorum Yuri on Ice’ı.

Bunun dışında müzikleri de oldukça hoştu. Birkaç tanesini sizin için aşağıya bırakacağım.

Paten kayarken hissedilen o duygular, müzikler ve çizimlerle kendisini benim gözümde oldukça yükseklere taşıyan bir anime oldu. Öyle ki art arda bir sürü bölüm izlememe ve gözlük takmama rağmen gözlerim ağrımadan büyük bir zevkle izledim. Umuyorum ki filmi de en kısa süre içerisinde gelir.

Herkesin eksiklerini kapatacağı ve kendini sonunda tamamlanmış hissedeceği, kendisini bulacağı bir kişinin karşımıza çıkacağını oldukça sevimli bir şekilde izlediğimiz bu anime hakkında siz neler düşünüyorsunuz?

İncelememi okuduğunuz için çok teşekkür ediyorum. Kendinize çok iyi bakmayı unutmayın, bol animeli kalın…


Bu animeye puanım: 10/10


 




4 yorum:

  1. Blogunuzu yeni keşfettim. Yorum bırakmak istedim. Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. izliycem bunu tabii, şimdiden sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle bakalım yorumlarını bekliyoruz! :)) 🤍

      Sil